The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور چین کے درمیان فری ٹریڈاگریمنٹ دوئم پر 28 اپریل کو دستخط ہوں گے، عبد الرزاق داؤد

اسلام آباد : مشیر تجارت عبد الرزاق داؤد کا کہنا ہے کہ پاکستان اورچین کےدرمیان فری ٹریڈاگریمنٹ دوئم پر 28 اپریل کو دستخط ہوں گے، پاکستان نے چین کو ڈیوٹی فری رسائی دینے کامطالبہ مسترد کردیا، چین پاکستان کو 313اشیا پرڈیوٹی فری رسائی دے گا۔

تفصیلات کے مطابق نوید قمر کی زیر صدارت قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی تجارت کا اجلاس ہوا، مشیر تجارت عبد الرزاق داؤد نے کمیٹی کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا پاکستان نے چین کو ڈیوٹی فری رسائی دینے کامطالبہ مسترد کردیا، چین کوصرف کچھ اشیاپرڈیوٹی فری رسائی دیں گے۔

عبد الرزاق داؤد کا کہنا تھا چین نے ڈیوٹی فری رسائی دینے کے بدلے ڈیوٹی فری رسائی مانگی، چین آسیان کی طرزپرپاکستان کو ڈیوٹی فری رسائی دینے پر آمادہ ہے، پاکستان کو 313اشیا پرڈیوٹی فری رسائی دے گا، پاکستان اور چین میں آزاد تجارتی معاہدہ دوئم پر28اپریل کو دستخط ہوں گے۔

امریکانے پاکستان کوڈیوٹی فری رسائی دینے کا مطالبہ مسترد کردیا

مشیر تجارت نے کہا امریکانے پاکستان کوڈیوٹی فری رسائی دینے کا مطالبہ مسترد کردیا، ٹرمپ انتظامیہ کےبعد ڈیوٹی فری رسائی کی کوشش کریں گے، پاکستانی ٹیکسٹائل مصنوعات کی ترکی کوبرآمدمیں مشکلات کاسامنا ہے۔

ترکی پاکستانی مصنوعات کےلیےکوئی رعایت دینے کو تیار نہیں

ان کا کہنا تھا ترکی پاکستانی مصنوعات کےلیےکوئی رعایت دینے کو تیار نہیں ، ترکی کی جانب سے ہماری مصنوعات پر 27 فیصد ڈیوٹی لگا دی گئی۔

عبد الرزاق داؤد نے بریفنگ میں کہا حکومت نےاسمگلنگ کی حوصلہ شکنی کیلئے قوانین میں ترامیم کافیصلہ کیا ہے، درآمد مصنوعات کا سرٹیفکیٹ آف اوریجن دیکھا جائے گا، دبئی سےدرآمدات کیں تو دیکھیں گے کہ اس نے مال کہاں سے خریدا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں