The news is by your side.

Advertisement

عبدالرزاق نے دنیا کےنمبرون پیسر کو ’بے بی‘ بولر قرار دیدیا

لاہور: قومی ٹیم کے مایہ ناز آل راؤنڈر عبدالرزاق نے دنیا کے نمبر ون بولر جیسیرت بھمرا کو ’بے بی‘ بولر قرار دے دیتے ہوئے کہا ہے کہ اگر بھارتی بولر میرے سامنے ہوتا تو میں اس پرغلبہ حاصل کرلیتا۔

تفصیلات کے مطابق ایک انٹرویو میں سابق آل راؤنڈر سے سوال کیا گیا کہ اگر بھمرا سے مقابلہ ہوتا توآپ کس طرح اس کا سامنا کرتے؟ جس پر عبدالرزاق کا کہنا تھا کہ میں ورلڈکلاس بولرز کو فیس کرچکاہوں اس لیے بھمرا جیسے بولرز کا سامنا ہوتا تو میرے لیے کوئی مشکل نہیں تھی۔

سابق آل راؤنڈر کا کہنا تھا کہ جب آپ اچھے بولرز کو کھیل کرآتے ہیں تو بھمرا جیسے بولرز کو کھیلنا آسان ہوتا ہے یہ اپنے اعتماد کی بات ہے، مثال کے طور میں میک گرا، وسیم اکرم اور شعیب اختر کو کھیل کر آرہاہوں تو بھمرا جیسے بولر تو میرے سامنے’بے بی‘ ہوگا ، میں اس پر سبقت حاصل کرسکتا ہوں ۔

انہوں نے کہا کہ بڑی بڑی ٹیموں کے ساتھ کھیل چکا ہوں، کوچنگ میرا پیشن ہے اس کو انجوائے کرتا ہوں، ہر بڑا کھلاڑی اچھا کوچ نہیں بن سکتا، لیکچر دینا الگ بات ہے لیکن عملی میدان میں پلیئرز کو بنیادی تکنیک سکھانا، ان کی خامیوں اور خوبیوں کا اندازہ لگانااور پھر اس پر کام کرکے نتیجہ حاصل کیا جاتا ہے۔

سابق کرکٹر نے کاہ کہ میری یہ خواہش ہے کہ جب کوچنگ میں آؤں تو کھلاڑیوں کے ساتھ فیلڈ میں کام کروں تب ہی کھلاڑی اچھے تیار کرہوں گے۔

انہوں نے بتایا کہ پاکستان میں نیچرل ٹیلنٹ موجود ہے جو کبھی ختم نہیں ہوسکتا، ابھی جو نوجوان کھلاڑی منتخب ہوئے ہیں وہ کیسے سلیکٹ ہوئے؟ ہمارے سینئر کھلاڑیوں کو نیٹ پریکٹس میں ان کے خلاف کھیلنے میں دشواری ہوئی تو ان کا انتخاب کرلیا گیا، یہ سلیکشن کا کوئی معیار نہیں کہ نیٹ میں جس بولر کو کھیلنے میں دشواری ہو تو اسے منتخب کرلیا جائے، محمد حسنین اور نسیم شاہ اچھے بولرز ہیں لیکن وقت سے پہلے ذمہ داریاں دینا ان کے کیریئر کے لیے نقصان دہ ہوسکتا ہے۔

دوسری جانب عبدالرزاق کے بھمرا سے متعلق بیان پر بھارتی میڈیا آگ بگولہ ہوگیا اور وہ طرح طرح کے تبصرے کرکے سابق آل راؤنڈر کو تنقید کا نشانہ بنانے لگ گیا۔

عبدالرزاق کا بیان بھارتی میڈیا کی شہ سرخیوں کی زینت بنا ہے اور سوشل میڈیا پربھی اس بیان پر زبردست بحث جاری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں