سبی کے ریپرعابد بروہی نے اپنے گانے سے دھوم مچادی -
The news is by your side.

Advertisement

سبی کے ریپرعابد بروہی نے اپنے گانے سے دھوم مچادی

کراچی : سبی کے ریپرعابد بروہی نے اپنے گانے سے دھوم مچا دی، ریپر کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق بلوچستان کے گرم ترین شہر سبی کے نوجوان عابد بروہی نے اپنے ریپ اسٹائل میں گانے گا کر سوشل میڈیا پر دھوم مچادی، سبی کا یہ نوجوان لکھنا پڑھنا تو نہیں جانتا لیکن گانا خوب گاتا ہے۔

گاؤں کی گلیوں میں بلوچ اور سندھی گانوں کو انگریزی انداز میں ریپنگ کرتا عابد راتوں رات سوشل میڈیا کا ہیرو بن گیا، انوکھے انداز کو دنیا کے سامنے لانے کا موقع درکار تھا۔ پاکستان کا آڈیو اسٹریمنگ گروپ اس چھپے رستم کو سامنے لے آیا۔


Rapper Abid Brohi appears in [email protected] by arynews

سبی کے راک اسٹار نے منچلوں کو اپنا دیوانہ بنادیا۔ عابد کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔ اے آر وائی نیوز کے ۔دفتر میں گفتگو کرتے ہوئے عابد بروہی کا کہنا تھا کہ مجھے بچپن سے شوق تھا، شادیوں میں گاتا اور رقص کرتا تھا۔

اسی دوران سبی میلے میں پرفارمنس کے دوران آڈیو اسٹریمنگ گروپ نے میرے گانے کو پسند کیا اور پھر مجھے اپنے ساتھ لاہور لے گئے، انہوں نے کہا کہ لوگ اس طرح کے گانوں کو بہت پسند کرتے ہیں یہی وجہ میری مشہوری کا باعث بنی۔

ایک سوال کے جواب میں عابد بروہی نے بتایا کہ اس طرح کے گانے دوسری زبانوں میں ہیں لیکن سندھی میں نہیں تو میں نے سندھی زبان میں گایا۔

انہوں نے بتایا کہ میں نے کسی سے نہیں سیکھا بس گھر میں شوقیہ طور پر ایک تھال لے کر اس کو بجایا کرتا تھا اور اسی پر پریکٹس کرتا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں