پاکستان میں مائنس نوازشریف فارمولا نہیں چلنے دیں گے،عابدشیرعلی -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں مائنس نوازشریف فارمولا نہیں چلنے دیں گے،عابدشیرعلی

فیصل آباد : پانی و بجلی کے وزیر مملکت عابد شیرعلی کا کہنا ہے مائنس نوازشریف فارمولانہ پہلے منظور تھا نہ آئندہ کریں گے، اداروں کے پیچھے چھپ کر ہم پر وار نہ کیا جائے۔

فیصل آباد میں میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر مملکت عابد شیرعلی نے کہا کہ پاکستان میں مائنس نوازشریف فارمولا نہیں چلنے دیں گے، احتساب کرنیوالوں سے مطالبہ ہے مہران بینک کو لوٹنے پر جےآئی ٹی بنائیں، این ایل سی،عزیربلوچ اور ایان علی پر جے آئی ٹی بنائی جائے۔

عابد شیرعلی نے کہا کہ سڑک پر آؤ گے، سڑک پر جواب دیں گے، عدالتوں میں جاؤ گے تو عدالتوں میں جواب دیں گے، اسمبلی کے فلور پر آؤ گے تو اسمبلی کے فلور پر جواب دیں گے، اداروں کے پیچھے کھیلنا بند کیا جائے، ڈاکے مارنے والے اسمبلیوں میں روتے ہیں۔

وزیرمملکت پانی وبجلی نے کہا کہ عمران خان کا مقصد ترقی کے آگے فل اسٹاپ لگانا ہے، عمران خان نے نتھیاگلی میں ڈرائی کلین کی دکان کھول رکھی ہے، مائنس نوازشریف فارمولانہ پہلے منظور تھا نہ آئندہ کریں گے، کراچی میں سیکڑوں لوگوں کو قتل کیا گیا، کیاعمران خان نے کوئی دھرنا دیا۔

انھوں نے مزید کہا کہ مخالفین کوکہتاہوں سیاسی میدان میں آئیں، مخالفین سیاسی میدان میں نوازشریف کامقابلہ نہیں کرسکتے، مداری اور جوکر ایک ساتھ کھڑے ہوگئے ہیں، سیاسی جماعتیں کان کھول کرسن لیں نوازشریف کے بغیرسیاست نہیں ہوگی۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے عابد شیر علی نے کہا کہ عمران خان نے نتھیاگلی میں ڈرائی کلین کی دکان کھول رکھی ہے، کیا تمام ادارے 40چالیس سال کا اپنا احتساب کرانے کیلئے تیار ہیں۔

انھوں نے کہا کہ حق اور سچ کی فتح ہوگی، نوازشریف اور خاندان سرخرو ہوگا، نوازشریف پر کسی قسم کا کوئی الزام نہیں، سیاسی جوکروں سے ملکی ترقی ہضم نہیں ہورہی، حسین نواز کےخلاف کوئی ثبوت ہو تو پھر بات کی جائے، وہ تصویر پی ٹی آئی کے ذریعے لی گئی، اپنے تمام تحفظات سپریم کورٹ کےسامنے پیش کردیے ہیں۔

جے آئی ٹی تحقیقات لیک کرنے والے آگ سے کھیل رہے ہیں

گذشتہ روز وزیرمملکت پانی وبجلی عابد شیر علی کا کہنا تھا کہ بہت سی عیدیں آئیں گی اور سیاسی پنڈت دیکھتے رہ جائیں گے، جے آئی ٹی تحقیقات لیک کرنے والے آگ سے کھیل رہے ہیں، نتھیا گلی میں کوڑا کرکٹ جمع کرنے سے تبدیلی نہیں آئے گی، جمائما کے ٹویٹس سے فیصلے نہیں ہوں گے

انہوں نے کہا کہ نہال ہاشمی نے پتہ نہیں کس کے ہاتھوں کھیل کر دو نمبری کی جبکہ نور اعوان نے قومی اسمبلی کے باہر شیخ رشید کے ساتھ اچھا نہیں کیا ، ہم اس کے اقدام کی مذمت کرتے ہیں۔

وزیر مملکت نے کہا کہ جے آئی ٹی تحقیقات لیک کرنے والے آگ سے کھیل رہے ہیں ۔ عمران خان، عزیر بلوچ ۔ ڈاکٹر عاصم اور اویس ٹپی پر جے آئی ٹی کا مطالبہ کیوں نہیں کرتے، عمران خان کی جتنی بار تلاشی لی گئی وہ دو نمبر نکلے،  پہلے سیتا وائٹ نکلی اور پھر ٹیریان نکلی ، اب عمران کی ناجائز آف شور کمپنیاں نکل آئی ہیں ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں