The news is by your side.

Advertisement

ابراج گروپ کے اعلیٰ انتظامی عہدیدارسرمایہ کاروں سے فراڈ کے الزامات میں گرفتار

دھوکا کھانے والوں میں گیٹس اینڈ ملینڈا فاؤنڈیشن بھی شامل

دبئی: یو اے ای کی تباہ حال پرائیویٹ ایکویٹی فرم ابراج کیپیٹل لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹیو اور مینیجنگ پارٹر کو اپنے سرمایہ کاروں سے فراڈ کرنے کے الزام میں حراست میں لے لیا گیا ہے۔

امریکی فیڈرل پراسیکیوٹر کے مطابق ابراج کیپیٹل کی دھوکا دہی سے متاثرہ افراد کی فہرست میں مائیکرو سافٹ کے سربراہ بل گیٹس کی گیٹس اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کا نام بھی شامل ہے۔

میڈیارپورٹس کے مطابق مین ہیٹن فیڈرل کورٹ میں سماعت کے موقع پر امریکی اسسٹنٹ اٹارنی اینڈریا گریسوالڈ نے عدالت کو بتایا کہ ابراج کے بانی اور چیف ایگزیکٹیو عارف نقوی کو لندن جبکہ گروپ کے مینجنگ پارٹر مصطفیٰ عبدالودود کو نیویارک کے ایک ہوٹل سے حراست میں لیا گیا۔

سماعت کے موقع پر عبدالودود عدالت میں موجود تھے۔ انھوں نے سیکیورٹیز فراڈ، وائر فراڈ اور سازش کے الزامات کی صحت سے انکار کیا، تاہم ان کے وکیل بنجمن برافمین نے فوری طور پر اپنے موکل کی درخواست ضمانت یہ کہتے ہوئے دائر نہیں کی کہ انہیں مقدمے کے مختلف پہلوؤں سے آگاہی کے لئے وقت درکار ہے۔

گریسوالڈ کا کہنا تھا کہ پراسیکیوٹر کو متذکرہ بالا الزامات کی بنا پر مسٹر نقوی کے خلاف مقدمہ چلانے کے لئے انہیں امریکا لانے کی درخواست دینا ہو گی۔ نقوی کے ترجمان کیسے لارسن سے فوری طور پر اس پیش رفت سے متعلق ردعمل جاننے کے لئے رابطہ نہیں ہو سکا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں