ابوظبی ٹیسٹ: پہلے دن کا کھیل ختم، نیوزی لینڈ نے 7 وکٹوں پر 229 رنز بنالیے
The news is by your side.

Advertisement

ابوظبی ٹیسٹ: پہلے دن کا کھیل ختم، نیوزی لینڈ نے 7 وکٹوں پر 229 رنز بنالیے

ابوظبی: پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان جاری فیصلہ کن ٹیسٹ میچ کے پہلے روز نیوزی لینڈ نے 7 وکٹوں پر 229 رنز بنالیے، یاسر شاہ نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

تفصیلات کے مطابق ابوظبی ٹیسٹ میچ کے پہلے دن کا کھیل ختم ہوگیا نیوزی لینڈ نے محتاط انداز میں بیٹنگ کرتے ہوئے 7 وکٹوں کے نقصان پر 229 رنز بنالیے، کپتان ولیم سن نے 89 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، لیگ اسپنر یاسر شاہ نے تین وکٹیں حاصل کیں۔

قبل ازیں نیوزی لینڈ کی جانب سے بیٹنگ کا آغاز راول اور ٹام لیتھم نے کیا شاہین شاہ آفریدی نے 4 رنز کے اسکور پر لیتھم کو ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا، ولیم سن اور راول کے درمیان شراکت قائم ہوئی تاہم یاسر شاہ نے اپنی جادوئی بولنگ سے راول کو ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا۔

نیوزی لینڈ کی 70 رنز پر دوسری وکٹ گرنے کے بعد تیسری اور چوتھی وکٹ بھی دو رنز کے اضافے سے گر گئیں، ٹیلر بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹے اور کرس نکولس کو بھی یاسر شاہ نے آؤٹ کیا۔

کپتان ولیم سن اور بی جے واٹلنگ نے کچھ مزاحمت کی لیکن حسن علی نے کیوی کپتان کو 89 رنز پر پویلین روانہ کیا، آف اسپنر بلال آصف نے ٹم ساؤتھی اور گرینڈ ہوم کی وکٹ حاصل کی۔

لیگ اسپنر یاسر شاہ نے تین وکٹیں حاصل کیں اور انہیں تیز ترین 200 وکٹیں حاصل کرنے کے لیے 2 وکٹیں درکار ہیں، بلال آصف نے دو وکٹیں حاصل کیں جبکہ شاہین شاہ آفریدی اور حسن علی کے حصے میں ایک وکٹ آسکی۔

بی جے واٹلنگ 42 اور سومرویل 12 رنز کے ساتھ وکٹ پر موجود ہیں۔

قبل ازیں ابوظہبی میں کھیلے جارہے پاکستان اوقر نیوزی لینڈ کے درمیان تیسرے اور آخری ٹیسٹ میں کیوی کپتان کین ولیمسن نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ وکٹ پر گھاس ہے اور یہ چیز بیٹنگ کیلئے اچھی ہے۔ جبکہ قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا بھی یہی کہنا تھا کہ وکٹ بیٹنگ کیلئے اچھی لگ رہی ہے، دبئی ٹیسٹ میں کامیابی سے بڑا حوصلہ ملا ہے اور یہ ٹیسٹ بہت اہمیت کا حامل ہے، نیوزی لینڈ کی ٹیم اہم حریف ہے تاہم ہم بھی جیت کیلئے پرعزم ہیں۔ ۔

مزید پڑھیں: محمد عباس کے بعد اوپنر فخر زمان بھی ان فٹ، عامر کی واپسی کا امکان

واضح رہے کہ قومی ٹیم میں ایک تبدیلی کی گئی ہے، پاکستان کے فاسٹ بولر محمد عباس انجری کے باعث تیسرے ٹیسٹ سے باہر ہیں جبکہ شاہین آفریدی ڈیبیو کریں گے، انہیں انجری کا شکار ہونے والے فاسٹ بولر محمد عباس کی جگہ شامل کیا گیا ہے۔

قومی ٹیم کے دیگر کھلاڑیوں میں محمد حفیظ، امام الحق، اظہر علی، بابراعظم، اسد شفیق، حارث سہیل، کپتان سرفراز احمد، حسن علی، یاسر شاہ، بلال آصف، شاہین شاہ آفریدی اور فہیم اشرف شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں