The news is by your side.

Advertisement

ابوظہبی ٹیسٹ ’’پاکستان بمقابلہ انگلینڈ ‘‘ بغیر کسی نتیجے کے اختتام پذیر

ابوظہبی : پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان کھیلا جانے والا ابوظہبی ٹیسٹ ڈرا ہوگیا، ابوظہبی ٹیسٹ کے آخری روز پاکستانی ٹیم ریت کی دیوار ثابت ہوئی، پاکستان کی پوری ٹیم 173رنز پر آؤٹ ہوگئی ۔

تازہ ترین صورتحال کے مطابق انگلینڈ کی بیٹنگ شروع ہوئی تو پہلا کھلاڑی تیرہ رنز پر آوٹ ہو گیا۔

آؤٹ ہونے والے پہلے انگلش بلے باز جوس بٹلر تھے جو شعیب ملک کی گیند پر ایل بی ڈبلیو ہوئے۔

ذوالفقار بابر نے معین علی کو کیچ کروا کے پاکستان کو دوسری کامیابی دلوائی۔ 35 رنز کے مجموعی اسکور پر انگلینڈ کو تیسری وکٹ کا نقصان اٹھانا پڑا۔ 66 رنز پر انگلینڈ کی چوتھی وکٹ گری۔

پاکستان کو یہ میچ جیتنے یا ڈرا کرنے کے لئے پھر کسی معجزے کا انتظارتھا کہ میچ کم روشنی کے باعث جلد ختم کرنا پڑا یوں یہ میچ ڈرا ہو گیا ہے۔

پہلی اننگز میں دو سو چھ اوورز کرانےکےبعدقومی بلے بازوں نے پچ پرقدم رکھاتوپچ نے تیورہی بدل لئے۔ پہلی اننگز کے ہیرو شعیب ملک دوسری میں زیرو ہوگئے۔

شعیب کی وکٹ گرتے ہی میچ کا نقشہ تبدیل ہونے لگا۔شان مسعودپہلی اننگز میں باؤنسر نہ کھیل سکے تو دوسری اننگز میں نیچے جاتی ہوئی گیندنےان کا کام تمام کیا۔

میچ نازک موڑ پر جاتا دیکھ کر حفیظ اور یونس نے کچھ مزاحمت کی لیکن حفیظ جلد بازی دکھاگئے۔ اس کے بعد یونس بھی ساتھ چھوڑگئے اور پھر اسد شفیق نے بھی مایوس کیا۔ اوپرتلے گرنے والی وکٹوں نے پاکستانی پویلین میں ٹینشن پیداکردی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں