احتساب عدالت نے حسن اور حسین نواز کو اشتہاری قرار دے دیاHasan and Hussain
The news is by your side.

Advertisement

احتساب عدالت نے حسن اور حسین نواز کو اشتہاری قرار دے دیا

اسلام آباد:احتساب عدالت میں شریف خاندان کیخلاف ریفرنسز میں سابق وزیراعظم کے بیٹوں حسن اورحسین نواز کو اشتہاری قرار دے دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت نے شریف خاندان کیخلاف ریفرنسزکی سماعت ہوئی ، سماعت میں نیب کے 3افسران نے حسن اورحسین نواز سے متعلق بیان ریکارڈ کرایا، نیب افسران نے کہا کہ  حسن اورحسین نوازروپوش ہوگئےہیں، حسن اورحسین نوازعدالتی کارروائی کاسامنا نہیں کرنا چاہتے۔

نیب کی جانب سے حسن حسین نوازکواشتہاری قراردینےکی استدعا کی گئی۔

جس کے بعد احتساب عدالت نے سابق وزیراعظم کے بیٹوں حسن اورحسین نواز کو اشتہاری قرار دے دیا اور سماعت13اکتوبرتک ملتوی کرتے ہوئے نوازشریف،مریم نواز،کیپٹن(ر)صفدر کو آئندہ سماعت پر طلبی کا سمن جاری کردیا۔

دوسری جانب نواز شریف کی صرف آج عدالت میں حاضری سےاستثنیٰ کی درخواست منظور کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف آئندہ حاضرنہ ہوئے تو فردجرم عائد کر دی جائے گی۔


مزید پڑھیں : مریم نوازاحتساب عدالت سے واپس روانہ‘ کیپٹن صفدر کی ضمانت منظور


اس سے قبل شریف خاندان کیخلاف ریفرنسز کیس میں مریم نوازاحتساب عدالت میں پیش ہوئیں جبکہ ان کے شوہر کیپٹن صفدر کو گزشتہ رات گرفتار کیا گیا تھا‘ انہیں بھی میڈیکل چیک اپ کے بعد عدالت میں پیش کیا گیا۔

طارق فضل چوہدری نے مریم نواز کی جانب سے عدالت میں پیشی کو یقینی بنانے کے لیے 50 لاکھ روپے کے مچلکے جمع کرائے اور احتساب عدالت نے مریم نوازکو ریفرنس کی کاپی فراہم کردی گئی۔

کیپٹن صفدر کی عدالت میں پیشی پر عدالت نے انہیں 50 لاکھ روپے کے مچلکے جمع کرانے کی ہدایت کرتے ہوئے ان کی ضمانت منظور کرلی اور کیپٹن(ر)صفدر کو بیرون ملک جانے سے پہلے آگاہ کرنے کا حکم بھی دیا۔

مریم نواز نے احتساب عدالت سے باہر آکر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جو آئین کے سامنے سرجھکاتے ہیں انہیں ایئرپورٹ سے گرفتار کرلیا جاتا ہے‘ قانون توڑںے والوں کوئی نہیں پوچھتا، نااہلیت کے باوجود ٹرائل چل رہا ہے، اس قسم کےٹرائل قیامت تک چلتے رہیں گے۔

انکا کہنا تھا کہ میرےخلاف کیسزاس لیےبنائےکیونکہ نوازشریف کی بیٹی ہوں، دوسروں کے وارنٹ جاری ہوتے ہیں اوروہ جلسے کررہے ہوتے ہیں۔ تحفظات کے باوجود آج عدالت میں پیش ہوئے‘ احتساب کا معاملہ جیسے چلایا گیا وہ سب کے سامنے ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں