The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کی حمایت: اداکار کاشف محمود کی گرفتاری و رہائی

لاہور: پولیس نے پاکستان تحریک انصاف کی حمایت کرنے والے اداکار کاشف محمود کو ان کے گھر پر چھاپہ مار کر گرفتار کرلیا بعدازاں انہیں رہا کردیا گیا۔

لاہور پولیس نے ویلنشیاء ٹاؤن میں ٹی وی اداکار اور پی ٹی آئی رہنماء کاشف محمود کے گھر پر چھاپہ مارا اور انہیں گرفتار کرکے لے گئی، اداکار کے بھائی رحمن محمود نے کہا ہے کہ پولیس سیڑھی لگا کر گھر میں داخل ہوئی ،اہل خانہ کو بھی تشدد کا نشانہ بنایا اور بھائی کو گرفتار کرکے اپنے ہمراہ لے گئی۔

بعدازاں کچھ دیر بعد کاشف محمود کو رہا کردیا گیا۔

اے آر وائی نیوز سے بات کرتے ہوئے اداکار کاشف محمود کا کہنا تھا کہ پتا نہیں مجھے اور میرے گھر والوں کو کس جرم کی سزا دی گئی، پولیس نے میرے گھر ایسے دھاوا بولا جیسے ہم بہت بڑے مجرم ہیں، مجھے رہا تو کردیا گیا لیکن مجھے جو تکلیف پہنچ گئی وہ واپس نہیں آسکتی۔

انہوں نے کہا کہ لوگوں میں برداشت ختم ہوتی جارہی ہے، ہم سب کو برداشت کا مظاہرہ کرنا چاہیے، بالخصوص حکومت کو، اگر عمران خان کو ووٹ دینا اور انہیں سپورٹ کرنا جرم ہے تو میں یہ جرم بار بار کرتا رہوں گا۔

انہوں نے کہا کہ کسی کو ووٹ دینا یا سپورٹ کرنا ہمارا حق ہے، ایک اداکار کو ایسے پکڑا گیا بلکہ کارکنوں کو بھی ایسے گرفتار کرنا غلط ہے، مجھے جو تکلیف دی گئی میں اسے زندگی بھر نہیں بھولوں گا اور اتنا ہی کہوں گا کہ اختلافات اپنی جگہ لیکن برداشت پیدا کی جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں