The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ منال خان کے ساتھ کبھی کام نہیں کروں‌ گا، منیب بٹ

کراچی: معروف پاکستانی اداکار منیب بٹ نے کہا ہے کہ اداکارہ منال خان کے ساتھ کبھی کام نہیں کرسکتا کیونکہ لوگوں کو پتا ہی نہیں چلے گا کہ یہ ایمن ہے یا منال خان ہے۔

تفصیلات کے مطابق معروف اداکار منیب بٹ نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’ہر لمحہ پرجوش‘ میں میزبان وسیم بادامی کے معصومانہ سوالات کے جوابات دئیے۔

منیب بٹ نے کہا کہ سوشل میڈیا پر مجھ پر تین مرتبہ تنقید کی گئی ایک واقعے پر بہت زیادہ حیران تھا، میں یورپ میں تھا اور سوشل میڈیا پر جہیز کے خلاف مہم چلائی جارہی تھی میں نے بھی اس میں حصہ لیا تو لوگوں نے تنقید شروع کردی اور کہا کہ آپ کیسے یہ بول سکتے ہو آپ نے تو اپنی شادی میں اتنا پیسہ خرچ کیا ہے۔

اداکار کا کہنا تھا کہ میں نے اپنی شادی میں جہیز نہیں لیا، میں نے خود اس پر عمل کیا پھر بھی مجھ پر لوگ
تنقید کرنے آگئے کہ آپ نے اپنی شادی میں اتنی فضول خرچی کیوں کی۔

منیب بٹ کا کہنا تھا کہ اگر کسی کے پاس پیسے نہیں ہیں تو اس باپ کو مجبور نہیں کیا جانا چاہئے کہ فلاں چیز چاہئے تاہم اگر کسی کے پاس وسائل ہیں تو وہ اپنی خوشی سے شادی میں زیادہ پیسے خرچ کرسکتا ہے۔

منیب بٹ نے کہا کہ شادی اتنی دھوم دھام سے کرنے کی ایک وجہ یہ بھی تھی کہ اہلیہ ایمن کے گھر کی پہلی شادی تھی اورمیرے گھر کی آخری شادی تھی۔

انہوں نے کہا کہ میرا فلم میں کام کرنے کا تجربہ اس لیے اچھا نہیں رہا کہ اس وقت مجھے پتا نہیں تھا کہ کس طرح کام کرنا ہے، میں انڈسٹری میں نیا نیا آیا تھا۔

سیاست کے حوالے سے سوال کا جواب دیتے ہوئے منیب بٹ نے کہا کہ عمران خان لیڈر ہیں، آصف زرداری اچھا کھیلتے ہیں جبکہ فضل الرحمان کی وہ مثال ہے کہ میں نہیں کھیلوں گا تو کوئی نہیں کھیلے گا۔

اداکار منیب بٹ نے ابھرتے ہوئے اداکار بلال عباس کو مستقبل کا فواد خان قرار دیا جبکہ میزبان و اداکار فیصل قریشی کو وزن کم کرنے کا مشورہ بھی دے دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں