The news is by your side.

Advertisement

دبئی: اداکار نے ٹی وی پروگرام کے دوران خاتون اینکر کو شادی کی پیش کش کر دی

دبئی: متحدہ عرب امارات میں پیش آیا اپنی نوعیت کا ایک انوکھا واقعہ جہاں اداکار نے ٹی وی پروگرام کے دوران خاتون اینکر کو شادی کی پیش کش کر کے دیکھنے والوں کو حیران کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکار ’احمد خمیس علی‘ خاتون اینکر ’مشاعل شحی‘ کو پسند کرتے اور انہیں اپنا شریک حیات بنانا چاہتے تھے تاہم ادکار نے فیصلہ کیا کہ وہ سب کے سامنے انہیں شادی کی پیش کش کریں گے جس کے بعد یہ حیران انگیز مناظر دیکھنے میں آئیں۔

مقامی میڈیا کے مطابق احمد خمیس اور خاتون اینکر ’مشاعل شحی‘ ایک ساتھ مقامی چینل پر پروگرام کی میزبانی کرتے ہیں جہاں سے ان دنوں کے درمیان محبت کی داستان شروع ہوئی اور آخر کار اداکار نے ایک دلچسپ انداز میں پروگرام کے دوران ہی پرپوز کر دیا۔

انوکھے عاشق کی اپنی گرل فرینڈ کو خوفناک طوفان کے سامنے شادی کی پیشکش

پروگرام کے دوران اداکار نے اسٹیج پر اپنی ساتھی اینکر مشاعل کو منگی کی انگھوٹی اور پھولوں کا گلدستہ پیش کیا، اس غیر معمولی اقدام کو دیکھتے ہوئے پروگرام میں موجود سیکڑوں حاضرین نے تالیاں بجا کر خوب حوصلہ افزائی کی، جس پر دونوں جذباتی بھی ہوگئے۔

اس موقع پر احمد خمیس کا کہنا تھا کہ اس نے پہلے مشاعل کے گھر والوں سے رشتہ مانگا جس پر اس کے والدین رضا مند ہوگئے تاہم اس نے فیصلہ کیا کہ وہ حاضرین کے سامنے اسٹیج پر خاتون اینکر کو منگنی کی انگھوٹی پیش کر کے سب کو حیران کر دے گا۔

بہاولنگر: 3فٹ کے نوجوان کی ماڈل ایان علی کو شادی کی پیشکش

خیال رہے کہ ایک جانب سماجی رابطے کی مختلف ویب سائٹس پر دونوں کو مبارک باد پیش کی جارہی ہے تو دوسری جانب مغریبی تہذیب کی تقلید کا کہہ کر ان پر تنقید بھی کی جارہی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں