The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ میرا نے بھی کرونا وائرس کا علاج بتا دیا

کراچی : کرونا وائرس کی وبا نے ساری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے، جس کا علاج دریافت کرنے کا دعویٰ بڑے بڑے سائنسدان کرچکے ہیں وہیں اداکارہ میرا نے بھی کرونا کا علاج دریافت کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین کے انڈسٹریل شہر ووہان سے شروع ہونے والے ہلاکت خیز وائرس کرونا کی وبا نے آج ساری دنیا کو اپنی لپیٹ میں رکھا ہے جس کے باعث ہزاروں افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں جبکہ کرونا وائرس میں مبتلا افراد کی تعداد دو لاکھ سے تجاوز کرچکی ہے۔

یہ وہ باتیں ہیں جو سوشل میڈیا سے منسلک تقریباً تمام ہی صارفین جانتے ہیں کرونا وائرس کا علاج بڑے بڑے ترقی یافتہ ممالک بھی ابھی تک دریافت نہیں کرپائے ہیں دنیا بھر کے ماہرین علاج دریافت کرنے کےلیے تحقیق کررہے ہیں لیکن میرا نے کرونا وائرس کا علاج دریافت کرنے کا دعویٰ کردیا ہے۔

جی ہاں اداکارہ کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہے جس میں وہ کرونا وائرس پر اپنے قیمتی اور مفید مشورے مداحوں کو دیتے ہوئے اس وائرس کے پھیلنے کی وجہ، جگہ اور علاج بھی بتا رہی ہیں۔

میرا نے ویڈیو میں کہا کہ ‘کرونا وائرس ایک وائرس ہے، ایک عالمی وبا اور یہ ساری دنیا میں پھیل گئی ہے’۔

اداکارہ نے کرونا کے پھیلنے کی وجوہات بتاتے ہوئے کہا کہ ‘یہ وائرس چین میں پائی جانے والے گوشت مارکٹوں سے حفظان صحت کے اصولوں پر عمل نہ کرنے کے باعث پھیلا ہے اور اس سے بچنے کا واحد حل یہ ہے کہ حلال گوشت کھائیں اور صفائی ستھرائی کا خیال رکھیں’۔

میرا نے لوگوں کو سفر نہ کرنے کی بھی ہدایات کیں، جس پر سوشل میڈیا صارفین نے انہیں شدید تنقید کا نشانہ بنایا کیونکہ انہوں نے امریکی ریاست اٹلانٹا جانے کےلیے رخت سفر باندھا ہے اور ایئرپورٹ پر ماسک پہنے ہوئے اپنی تصویر بھی شیئر کی تھی۔

اداکارہ میرا نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی ماسک والی تصویر شیئر کرتے ہوئے دعویٰ کیا تھا کہ وہ آگاہی صحت پروگرام میں شرکت کےلیے امریکا جارہی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں