The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ نادیہ جمیل کی ’دمسہ‘ کے ساتھ ٹی وی اسکرین پر واپسی

کراچی: پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ نادیہ جمیل ڈرامہ سیریل ’دمسہ‘ کے ذریعے ٹی وی اسکرین پر واپس آرہی ہے، ڈرامے کا ٹیزر جاری کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معروف اداکارہ نادیہ جمیل اے آر وائی ڈیجیٹل کے نئے ڈرامہ سیریل ’دمسہ‘ کے ساتھ دو سال بعد ٹی وی اسکرین پر واپس آرہی ہیں، ڈرامے کی کہانی بچوں کی اسمگلنگ کے گرد گھومتی ہے۔

نادیہ جمیل کا کہنا تھا کہ اس ڈرامے میں بچوں کی اسمگلنگ جیسے سنگین مسائل کو اجاگر کیا جائے گا۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ اس ڈرامے میں ’اریجا‘ نامی نرس کا کردار ادا کررہی ہیں، وہ ایک سادہ عورت ہے جس کی دنیا اس کے اہلخانہ کے گرد گھومتی ہے۔

نادیہ جمیل کا کہنا ہے کہ ڈرامے میں اس وقت اہم موڑ آتا ہے جب اریجا کی بیٹی دمسہ اغوا ہوجاتی ہے جس کو ڈھونڈتے ہوئے اس کی زندگی بدل جاتی ہے۔

ٹیزر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اریجا کی بیٹی دمسہ جب اسکول سے گھر واپس آرہی ہوتی ہے تو اسے اغوا کرلیا جاتا ہے، اریجا اپنی بیٹی کو ڈھونڈے کے لیے کس کرب سے گزرتی ہے کہانی میں بیان کیا گیا ہے۔

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے دمسہ کی کہانی اسماء نبیل نے تحریر کی ہے جبکہ اس کی ہدایت کاری کے فرائض نجف بلگرامی نے انجام دئیے ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل نادیہ جمیل نے نجی ٹی وی چینل کے ڈرامے ’مجھے جینے دو‘ میں مرکزی کردار ادا کرچکی ہیں، ڈرامے کی کہانی بچوں کی شادیوں جیسے مسائل پر مبنی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں