The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ نیمل خاور نے اپنی خوبصورتی کا راز بتادیا

کراچی: اداکار حمزہ علی عباسی کی اہلیہ اداکارہ نیمل خاور نے اپنی خوبصورتی کا راز بتاتے ہوئے خواتین کو جلد کی حفاظت کے لیے مفید ٹپس دے دیں۔

تفصیلات کے مطابق حمزہ علی عباسی کی اہلیہ اداکارہ نیمل خاور نے سوشل میڈیا ویب سائٹ فیس بک پر خواتین کو اپنی خوبصورتی کا راز بتاتے ہوئے جلد کی حفاظت کے لیے چند مفید مشورے دئیے ہیں۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو میں نیمل خاور نے اپنی جلد کے حوالے سے پریشان خواتین اور لڑکیوں کو چہرے کو حسین بنانے کے گر بتاتے ہوئے کہا کہ وہ جلد کو نرم و ملائم رکھنے کے لیے بہت زیادہ مقدار میں پانی کا پیا جائے۔

نیمل نے کہا کہ پانی سے جلد پر بہت فرق پڑتا ہے، دن میں کم سے کم دو لیٹر پانی تو ضرور پینا چاہئے، جلد کو خوبصورت اور حسین بنانے کا دوسرا طریقہ یہ ہے کہ چائے اور کافی کا استعمال ترک کردیا جائے۔

You guys asked about tips to glowing skin, here are 5 tips to glowing skin. #NaimalKhawar #Beauty #HumTv #Izza #Anna #Tips

Posted by Naimal Khawar on Saturday, March 23, 2019

اداکارہ نیمل خاور نے ویڈیو میں بتایا کہ چائے اور کافی میں موجود کیفین چہرے کی جلد کو خشک کردیتا ہے جو کہ بہت نقصان ہے لہٰذا چائے کافی کو مکمل ترک کریں اور اگر یہ نہیں کرسکتے تو کم از کم بہت حد تک کم کردیں۔

نیمل خاور نے ایک اور مفید مشورہ دیتے ہوئے کہا کہ خواتین ہمیشہ اپنی جلد کو نم رکھیں، خواتین جلد پر لگے میک اپ کو زیادہ سنجیدگی سے نہیں لیتیں اور میک اپ کو چہرے پر لگا رہنے دیتی ہیں جو کہ بہت نقصان دہ ثابت ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ خواتین کو چاہئے کہ میک اپ کو چہرے سے فوراً صاف کردیں، نیمل نے بادام، کھوپرے اور زیتون کے خالص تیل کو بھی چہرے کی جلد کے لیے بہت سود مند قرار دیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں