The news is by your side.

Advertisement

کراچی اور اندرون سندھ میں رینجرز کی اضافی نفری تعینات

کراچی: ترجمان سندھ رینجرز کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کے پیش نظر شہر قائد اور اندرون سندھ میں رینجرز کی اضافی نفری تعینات کر دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے پیش نظر کراچی اور اندرون سندھ میں رینجرز کی اضافی نفری تعینات کر دی گئی۔ ترجمان سندھ رینجرز نے کہا کہ رینجرز، دیگر ادارے عوام کے جان ومال کا تحفظ یقینی بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔

ترجمان کے مطابق شہری اپنے گھروں میں رہیں تا کہ کرونا جیسی وبائی مرض کو شکست دی جاسکے، عوام سے اپیل ہے سندھ حکومت کے احکامات پر بھرپور طریقے سے عمل پیرا ہوں۔

سندھ میں 15 روز کیلئے لاک ڈاؤن کا اعلان، وزیراعلیٰ نے ہدایات جاری کردیں

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے صوبے بھر میں رات 12 بجے سے لاک ڈاؤن کا اعلان کر دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اب عوام کو محتاط ہو کر گھروں میں بیٹھنا ہے، یہ کرفیو نہیں (کیئر فار یو) ہے اور اس دوران لوگوں کو بلا ضرورت گھر سے نکلنے کی اجازت نہیں ہوگی، اگر کسی کام سے نکلیں تو شناختی کارڈ ساتھ رکھیں۔

دوسری جانب ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے کہ عوامی مقامات،مالز اور ریسٹورنٹس بند کرنے سے کرونا کیسز میں اضافہ رک گیا، ذرا غور کیجیئے اگر ہم سب مل کر خود کو قرنطینہ میں بند کریں تو کتنا مؤثر ہوگا۔

واضح رہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس کے کیسز کی تعداد 730 ہو گئی ہے، وائرس سے مجموعی طور پر 3 افراد جاں بحق جبکہ 13 مریض صحت یاب ہو چکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں