راولپنڈی: اڈیالہ جیل میں قیدیوں کیلئے مفت تعلیم کا آغاز -
The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی: اڈیالہ جیل میں قیدیوں کیلئے مفت تعلیم کا آغاز

راولپنڈی: اڈیالہ جیل کے قیدیوں کو مفت تعلیم دینے کا آغاز کردیا گیا ہے ، جس میں‌ مکمل تعاون علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق اڈیالہ جیل میں ایک ہزار قیدیوں کو مفت تعلیم کا آغاز کیا جائے گا، وائس چانسلر علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کا کہنا ہے کہ علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی اڈیالہ جیل کے قیدیوں کے لئے معت تعلیم اورکتابیں کی.

اس کے علاوہ قیدیوں کوآن لائن ایجوکیشن اور ٹیوٹرزکی خدمات دی جائیں گی، ان کا کہنا تھا کہ مجرم اگر چاہیں تو جیل میں اعلیٰ تعلیم بھی حاصل کرسکتے ہیں.

خیال رہے کہ اڈیالہ جیل کی تعمیر کا کام ضیاء الحق کے دور میں1970اور 1980 کے درمیان مکمل کیا گیا، جیل میں 1919 قیدیوں کی گنجائش ہے، اس کا نام اڈیالہ قریبی گاؤں کی وجہ سے ہے جو چار کلومیٹر دور ہے۔
مزید

مزید پڑھیں:ایان علی اڈیالہ جیل سے رہا

وہ مشہورشخصیات جو یہاں قید رہ چکی ہیں ان میں سابق وزیراعظم ذولفقار علی بھٹو، ایان علی ،ذکی الرحمان لکھوی ، ممتاز قادری ، یوسف رضا گیلانی، قادیانی رہنما مرزا طاہر شامل ہیں ، اس کے علاوہ متعدد ہائی پروفائل دہشت گرد بھی یہاں قید رہ چکے ہیں۔

دوسری جانب ایک محتاط اندازے کے مطابق اڈیالہ جیل کے قیدیوں میں 39 قیدی ایم اے پاس ہیں، 289 قیدی گریجویشن تک تعلیم حاصل کر چکے ہیں، اس کے علاوہ 1951 تعلیم یافتہ قیدیوں کا انکشاف ہوا ہے جبکہ جیل کے 13 تعلیمی سنٹر میں 221 قیدی زیر تعلیم ہیں۔

اعداد و شمار کے مطابق اس وقت اڈیالہ جیل میں کل 1951 تعلیم یافتہ قیدی اور حوالاتی بند ہیں جن میں اعلیٰ تعلیم یافتہ قیدیوں کی تعداد 328 جبکہ 656 قیدیوں نے ایف اے تک تعلیم حاصلی کر رکھی ہے جبکہ میٹرک پاس قیدیوں کی تعداد 967 ہے۔ راولپنڈی:اڈیالہ جیل میں ایک ہزارقیدیوں کومفت تعلیم کاآغاز

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں