site
stats
پاکستان

پاکستانی بندرگاہوں سے تجارت 350 ارب ڈالر ہوجائے گی: نیول چیف

پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے کہا ہے کہ سی پیک سے آئندہ چند سال میں پاکستانی بندرگاہوں سے تجارت میں اضا فہ ہوگا۔ پاکستانی بندرگاہوں سے تجارت 350 ارب ڈالر ہوجائے گی۔

تفصیلات کے مطابق میری ٹائم سکیورٹی ایجنسی کا پیٹرولنگ جہاز سمندر میں اتارنے کی تقریب ہوئی۔ جہاز تیل،گیس اور معدنیات کی تلاش میں بھی مدد کرے گا۔

اس موقع پر نیول چیف ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ خصوصی اقتصادی زون سے پاک بحریہ کی ذمہ داریوں میں اضافہ ہوا۔ سی پیک پاکستان کو علاقائی تجارتی مرکز میں بدل دے گا۔

انہوں نے کہا کہ کراچی شپ یارڈ دفاعی پیداوار میں خود انحصاری کی تعبیر کر رہا ہے۔ گزشہ برسوں میں میری ٹائم سیکیورٹی نے اہم کامیابیاں حاصل کیں۔ جہاز سازی کی یہ منصوبہ بندی سدا قائم رہنے والی پاک چین دوستی کا مظہر ہے۔

نیول چیف نے بتایا کہ بھارتی ماہی گیر ہماری سمندری حدود میں اربوں کا نقصان پہنچا رہے تھے، میری ٹائم سیکیورٹی نے سمندری حدود میں مچھلی کا غیر قانونی شکار روکا۔

ان کا کہنا تھا کہ آئندہ چند سالوں میں پاک چین بحری تجارت میں تیزی سے اضافہ ہوگا۔ نئے جہازوں کی شمولیت سے بحری تجارت میں نمایاں اضافہ ہوا۔

نیول چیف نے مزید کہا کہ میری ٹائم سیکیورٹی کی صلاحیت میں اضافے کو چیلنج سمجھ کر قبول کیا۔ جدید تقاضوں کے مطابق میری ٹائم سیکیورٹی کی صلاحیت میں اضافہ ناگزیر ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top