The news is by your side.

Advertisement

عدنان صدیقی، نصیبو لال کی حمایت میں سامنے آگئے

کراچی: پاکستانی فلم و ڈرامہ انڈسٹری کے معروف اداکار عدنان صدیقی نے پی ایس ایل کے چھٹے سیزن کے آفیشل ترانے ’گروو میرا‘‘ کو تنقید کا نشانہ بنانے پر شدید برہمی کا اظہار کیا۔

شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار عدنان صدیقی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ ’کیا ہم اپنے فنکاروں کو وہ عزت و احترام نہیں دے سکتے جس کے وہ حقدار ہیں۔‘

اداکار نے لکھا کہ ’ناقدین کے لیے فنکاروں کے کام کو مٹی میں ملا دینا بہت آسان ہے کیونکہ انہیں اس کے پیچھے سخت محنت کا علم نہیں ہوتا۔‘

عدنان صدیقی نے نصیبو لال پر ہونے والی کڑی تنقید پر شدید برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ’ہم نصیبو لال کے ان لاتعداد سریلے اور زبردست گیتوں کو کیسے فراموش کرسکتے ہیں جو انہوں نے ماضی میں ہمیں دیے۔

انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کا ترانہ ’گروو میرا‘ اس طرح تنقید کا نشانہ نہیں بنانا چاہیے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل کے چھٹے سیزن کا آفیشل ترانہ گروو میرا گزشتہ دنوں ریلیز ہوا جسے سننے کے بعد شائقین کرکٹ اور موسیقی کے مداحوں کی جانب سے شدید برہمی کا اظہار کیا گیا تھا۔

شائقین نے گانے پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ پی ایس ایل کے پچھلے تمام سیزن کے آفیشل ترانے اس سے لاکھ درجے بہتر تھے جبکہ شائقین نے علی ظفر سے پاکستان سپر لیگ کے لیے گانا ریلیز کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں