The news is by your side.

Advertisement

سابق وزیر خزانہ کے گھر کی نیلامی کے لیے اشتہار جاری

لاہور: نیب کے حکم پر سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے گھر کی نیلامی کے لیے اشتہار جاری کر دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق نیب کے حکم پر ضلعی حکومت لاہور کی طرف سے اسحاق ڈار کے گھر کی نیلامی کے لیے اشہتار جاری کر دیا گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق لاہور کے علاقے گلبرگ کے ایچ بلاک میں موجود اسحاق ڈار کے گھر کا نمبر 7 ہے، ضلعی حکومت کی جانب سے گھر کی کم از کم قیمت 18 کروڑ تیس لاکھ مقرر کی گئی ہے، نیلامی کے لیے بولی جنوری کے آخری ہفتے میں لگائی جائے گی۔

اسحاق ڈار کے گھر کا رقبہ چار کنال 17 مرلے ہے، گھر 12 کمروں پر مشتمل ہے، نیب کے حکم پر ضلعی حکومت نے 3 ماہ قبل اس گھر کو سیل کر دیا تھا۔

اسحاق ڈار کی جائیداد نیلام ہوگی ، احتساب عدالت کا فیصلہ

یاد رہے کہ گزشتہ برس نومبر میں احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثوں کے مقدمے میں نیب کے خلاف مفرور ملزم اسحاق ڈار کی اہلیہ کی درخواست مسترد کرتے ہوئے فیصلے میں کہا تھا اسحاق ڈار کی جائیداد نیلام ہوگی، یہ فیصلہ اسحاق ڈار کی جائیداد صوبائی حکومت کی تحویل میں دینے سے متعلق تھا۔

عدالت نے قرار دیا تھا کہ تبسم اسحاق ڈار جائیداد تحفے میں ملنے کا کوئی ثبوت پیش نہیں کر سکی ہیں، یاد رہے تبسم اسحاق ڈار نے جائیداد قرقی کو چیلنج کیا تھا، درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ ملزم اسحاق ڈار ہیں، لاہور والا گھر تو میری ملکیت ہے، میری ملکیت والا گھر ضبط نہیں کیا جا سکتا، گھر 14 فروری 1989 کو اسحاق ڈار نے حق مہر کے عوض گفٹ کیا تھا، لاہور والے گھر کی میں اکیلی مالک ہوں، گلبرگ لاہور والا گھر حکومتی تحویل میں جانے سے میرا نقصان ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں