The news is by your side.

Advertisement

افغان سفیر کی بیٹی کا معاملہ؛ ’تمام حقائق سامنےلائیں گے‘‏

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ افغان سفیر کی بیٹی کے معاملے کو پوشیدہ رکھنےکا ‏ہمارا کوئی ارادہ نہیں تمام حقائق میڈیاکےذریعےسامنےلائیں گے۔

مشیر قومی سلامتی امور اور آئی جی اسلام آباد کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے شاہ محمود ‏قریشی نے کہا کہ وزیراعظم معاملےکی بذات خود نگرانی کر رہےہیں وزیراعظم کی براہ راست ‏نگرانی سے اندازہ لگایا جا سکتا ہے معاملہ کتنی اہمیت کا حامل ہے۔

شاہ محمودقریشی نے کہا کہ افغان سفیراورعملےکی سیکیورٹی بڑھائی ہے ہماری ویلیوز کا احترام ‏کیا جائے ہم بھی ان کی ویلیوز کا احترام کریں گےتحقیقات کومنطقی انجام تک پہنچانےکیلئےہمیں ‏افغانستان کاتعاون درکار ہو گا۔

وزیرخارجہ نے کہا کہ سفیر کو واپس بلانے کے فیصلے پر نظرثانی کرنےکا افغان وزیرخارجہ ‏سےکہاہے افغان سفیر سے سوال نامہ شیئر کیا ہے انہیں حقائق بتاناہوں گے چاہتےہیں واقعےمیں ‏ملوث ملزمان کوسزادیں۔

ان کا کہنا تھا کہ افغانستان سےبات چیت کےعمل کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں اور افغانستان کےساتھ ‏مکمل تعاون کرنے کا ارادہ رکھتےہیں تحقیقات سےمتعلق ابھی کچھ نہیں کہناچاہتاہوں یہ حساس ‏معاملہ ہے،بڑی احتیاط اور سنجیدگی سےاسےآگےلےکرچلناہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کےتصدیق شدہ اکاؤنٹ سےسفیرکی بیٹی کی جعلی تصویرشیئرکی گئی ‏بھارت اورافغانستان میں پاکستان مخالف ٹرینڈچلائےجارہےہیں بغیرسوچےسمجھےبیانات داغ دیے ‏جاتے ہیں، احتیاط کرنی چاہئے کہنے کو بہت کچھ ہےلیکن ہم نےاحتیاط کامظاہرہ کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں