The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف سے افغان سفیر کی ملاقات، ملکی صورت حال پر گفتگو

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے افغان سفیر ڈاکٹر عمر سے ملاقات کی اس دوران ملکی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے سپہ سالار جنرل قمر جاوید باجوہ سے افغانستان کے سفیر ڈاکٹر عمر نے ملاقات کی، اس دوران افغان سفیر نے دونوں ملکوں کے درمیان تعلقات میں بہتری پر آرمی چیف کا شکریہ ادا کیا۔

آرمی چیف سے افغان سفیر کی ملاقات جی ایچ کیو راولپنڈی میں ہوئی، ملاقات میں دوطرفہ تعلقات میں مزید بہتری پر زور دیا گیا اور دونوں ملکوں کے درمیان باہمی اعتماد پر اتفاق کیا گیا۔


آرمی چیف سے امریکی نائب وزیر خارجہ کی ملاقات، باہمی تعاون پر تبادلہ خیال


خیال رہے کہ گذشتہ روز آرمی چیف سے امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز نے ملاقات کی تھی، ملاقات میں باہمی دلچسپی، علاقائی سیکیورٹی اور باہمی تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز نے دہشت گردی کے خلاف جاری جنگ میں پاک فوج کی قربانیوں کو سراہا۔


عالمی امن کے لیے پاکستانی امن دستوں نے بے پناہ قربانیاں دیں، اقوام متحدہ


اس موقع پر امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز نے کہا تھا کہ دہشت گردی کے خلاف پاک فوج اور عوام کی قربانیاں قابل تحسین ہیں، دہشت گردی کے خلاف پاکستانی قوم نے جرأت اور استقامت کا مظاہرہ کیا۔

یاد رہے کہ یو این انڈر سیکریٹری جنرل جین پیری نےگزشتہ روز جی ایچ کیو کا دورہ کرتے ہوئے آرمی چیف سے بھی ملاقات کی تھی، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اس موقع پر کہا تھا کہ پاکستان اقوام متحدہ کے تحت عالمی امن کے لیے تعاون جاری رکھے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں