The news is by your side.

Advertisement

طالبان قیدیوں کی رہائی ، افغان صدر کی جانب سےاہم اعلانات آج متوقع

کابل : افغان صدراشرف غنی کی جانب سے طالبان قیدیوں کی رہائی سے متعلق اہم اعلان آج متوقع ہے، افغان صدر نے طالبان قیدیوں کی رہائی کا اشارہ دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق افغان صدراشرف غنی کی جانب طالبان قیدیوں کی رہائی اور بین الافغان مذاکرات کےلیے ٹیم بنانے کا اعلان آج کئے جانے کا امکان ہے ، امریکا کا کہنا ہے کہ اشرف غنی کےمذاکراتی ٹیم اورطالبان قیدیوں کی رہائی کے اعلان کا خیرمقدم کریں گے۔

گزشتہ روز افغانستان میں افغان صدراشرف غنی نے دوسری مدت کیلئے صدارتی حلف اٹھایا تھا جبکہ عبداللہ عبداللہ نے بھی افغان صدرکے عہدے کا حلف لیا، افغان الیکشن کمیشن کے مطابق اشرف غنی نے صدارتی انتخاب میں معمولی کامیابی حاصل کی تھی جبکہ عبداللہ عبداللہ نے انتخابی نتیجے کوجعلی قراردیتے ہوئے حلف اٹھایا۔

مزید پڑھیں: افغان صدر اشرف غنی نے طالبان قیدیوں کی رہائی کا اشارہ دے دیا

اشرف غنی کی تقریب حلف برداری کے دوران راکٹ فائر کیا گیا تاہم حلف برداری میں موجود صدر اشرف غنی اور دیگر تمام شخصیات راکٹ حملے میں محفوظ رہیں۔

افغان میڈیا کے مطابق راکٹ صدارتی محل کی پارکنگ میں گرا، جس سے نو منتخب نائب صدر کی گاڑی کو نقصان پہنچا، اس تقریب میں امریکی نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد بھی شریک تھے۔

یاد رہے 3 روز قبل افغان صدر اشرف غنی نے طالبان قیدیوں کی رہائی کا اشارہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ افغان حکومت کو 5 ہزار طالبان جنگجوؤں کو مزید قید رکھنے کا فائدہ نہیں ہے، ضمانت دینی ہوگی رہا کیے گئے طالبان قیدی دوبارہ حملے نہیں کریں گے۔

واضح رہےگزشتہ ماہ 29 فروری کو افغان طالبان اور امریکا کے درمیان تاریخ ساز امن معاہدے پر دستخط ہوئے تھے، افغان طالبان کی جانب سے ملاعبدالغنی برادر اور امریکا کی جانب سے نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد نے دستخط کیے تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں