site
stats
عالمی خبریں

ننگر ہار میں داعش کمانڈر سمیت 15 جنگجو ہلاک: افغان میڈیا

جلال آباد: افغان صوبے ننگرہار میں افغان سیکیورٹی فورسز کی کارروائیوں کے باعث عالمی دہشت گرد تنظیم داعش کے بدنام کمانڈرملا نعیم سمیت پندرہ جنگجو ہلاک ہوگئے.

ترجمان افغانستان آرمی نے مقامی خبر رساں ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ ہم نے آپریشن شاہین 25 کے تحت چوبیس گھنٹوں میں کامیاب کارروائی کرتے ہوئے عالمی دہشت گرد تنظیم داعش کے پندرہ بدنام زمانہ کمانڈرز کو مار ڈالا ہے۔

انہوں نے کہا کہ افغان آرمی نے یہ کارروائی غیر ملکی افواج کے باہم تعاون کے ساتھ عمل میں‌ کی ہے، ان کا کہنا تھا کہ مشترکہ کارروائی کے ذریعے سے ہم نے دہشت گردوں کے ٹھکانوں پر فضائی حملے کیے، جس کے نیتجے میں 15 بدنام زمانہ حملہ آور ہلاک ہوئے ہیں۔

ترجمان افغانستان آرمی نے نیوز ایجنسی کو بتا یا کہ اس حملے کے دوران کسی شہری کی جان و مال کو کوئی نقصان نہیں پہنچا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ داعش کے مظالم کو ایک لفظ میں بیان نہیں کیا جا سکتا ہے، آپریشن شاہین 25 کے حوالے سے انہوں نے مقامی خبر رساں ادارے کو بتایا کہ ہم اس آپریشن کے دائرے کو ملک کے مختلف حصوں میں پھیلائیں گے تاکہ دہشت گردی کے ناسور سے ریاست کو پاک کیا جا سکے.

مزید پڑھیں:پاک فوج کی افغان سرحد پر کارروائی، جماعت الاحرار کے کئی ٹھکانے تباہ

یاد رہے کہ دو روز قبل پاکستان کے چیف آف آرمی اسٹاف نے جی ایچ کیو میں معنقد سیکیورٹی کے حوالے سے اعلٰی سطح کے اجلاس میں افغان فورسز کے ساتھ بارڈر کوآرڈینیشن اور تعاون مزید بہتربنانے کی ہدایت کی تھی۔

مزید پڑھیں:دہشت گردوں کے خلاف بلارنگ ونسل کارروائی ہوگی‘آرمی چیف

اس ملاقات کے حوالے سے ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ  مطابق اجلاس کے دوران آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے دہشت گردی کے خلاف نتیجہ خیز تعاون کے لئے افغان تجاویز کاخیر مقدم بھی کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top