The news is by your side.

Advertisement

ٹی20 سیریز: سنسنی خیزمقابلہ، افغانستان نے بنگلہ دیش کو ایک رن سے ہرا دیا

دہرادون : افغانستان نے تیسرے ٹی ٹوینٹی میچ میں بنگلادیش کو وائٹ واش کردیا، راشد خان سیریز میں 8وکٹیں حاصل کرکے کامیاب کھلاڑی قرار پائے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست دہرادون میں جاری افغانستان اور بنگلہ دیش کے درمیان کھیلے جارہے سیریز کے تیسرے ٹی ٹوینٹی میچ میں افغانستان کی ٹیم چھاگئی۔

راشد خان کی شاندار بولنگ کی بدولت افغانستان نے بنگلہ دیش کو ٹی ٹوئنٹی سیریز میں وائٹ واش کردیا، سیریز جیتنے کے بعد تیسرے ٹی ٹوئنٹی میں بھی بنگلہ دیش کی ٹیم کم بیک نہ کرسکی۔

افغانستان نےتیسراٹی 20آخری گیند پر جیتا تیسرے میچ میں افغانستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر ایک سو پینتالیس رنزبنائے۔ جس میں سمیع اللہ شنواری 33 رنز کے ساتھ سرفہرست رہے جبکہ اصغر 27 رنز کے ساتھ دوسرے اور محمد شہزاد 26 رنز کے ساتھ تیسرے نمبر پر رہے۔

جواب میں بنگلہ دیش کے اوپنرز لیٹن داس اور تمیم اقبال نے میدان میں اتر کر کھیل کا آغاز کیا لیکن تمیم اقبال صرف 5 رنز اور لیٹن داس12رنز بناکر ہی پویلین لوٹ گئے، بنگلہ دیش کی ٹیم 144رنز بنا سکی۔

میچ سنسنی خیز مقابلے کے بعد افغانستان کی ٹیم نے ایک رن سے جیتا، آخری اوور میں بنگلہ دیش کو آٹھ رنز درکار تھے، راشد خان نے بہترین بولنگ کی اور ٹیم کو کامیابی دلائی۔ آٹھ وکٹیں لینے کی بدولت راشد خان سیریز کے بہترین کھلاڑی بھی قرار پائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں