بھارت کے حق میں بیان ، شاہد آفریدی کو وضاحت دینی پڑھ گئی -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت کے حق میں بیان ، شاہد آفریدی کو وضاحت دینی پڑھ گئی

کلکتہ: بھارت میں زیادہ پیار ملنے کے بیان پر شاہدآفریدی نے وضاحت دے دی انہوں نے کہا کہ بیان مثبت تھا منفی انداز میں لیاگیا۔

شاہد آفریدی نے وضاحتی بیان دیتے ہوئے کہا کہ کچھ غلط نہیں کہا لوگوں نے غلط سمجھ لیا، میں نے مثبت پیغام دیا تھا، منفی سوچ والوں کومیری بات غلط لگے گی۔

آفریدی نے کہا کہ پاکستان ٹیم کا کپتان نہیں، پورے پاکستان کی طرف سے بھارت آیا ہوں، پاکستان ہی میری پہچان ہے، افسوس کچھ صحافی بیان توڑ نےمروڑنے کیلئے ہی پیدا ہوئے ہیں۔

If we demanded peace instead of another television set, then there would be peace in the world. Alas some journalist are born to deliberately misinterpret an innocent statement. Be positive, be true!

Posted by Shahid Afridi Official on Monday, March 14, 2016

بوم بوم نے کہا کہ میں نے یہ کہنے کی کوشش کی تھی کہ یہاں کرکٹ کو بہت عزت ملتی ہے، عمران خان ،وسیم اکرم، وقاریونس اور انضمام الحق بھی یہی کہتے ہیں۔

واضح رہے کہ آفریدی نے کولکتہ پہنچے پرپریس کانفریس میں کہا تھا بھارت میں پاکستان سے زیادہ پیارملا، لالا کے بیان پر لاہور کے وکلا نے تو قانونی نوٹس بھی بھجوادیا کہ آفریدی کرکٹ کھیلنے کے بجائے پاکستانی شائقین کے جذبات سے کھیل گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں