انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی:آفریدی کردار ادا کرنے کیلئے بے چین ARYNews.tv
The news is by your side.

Advertisement

انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی: آفریدی کردار ادا کرنے کیلئے بے چین

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی ملک میں انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی میں کردار ادا کرنے کے لیے بے چین ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی ملک میں جلد انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی کے خواہاں ہیں۔ اے آر وائی اسپورٹس سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے شاہد آفریدی کا کہنا تھا کہ ملک میں انٹرنیشنل کرکٹ واپس آئی تو اس کا سہرا پی سی بی کو جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ویسٹ انڈیز ٹیم دورہ پاکستان پر آجاتی ہے تو یہ پاکستان کرکٹ بورڈ کی بڑی کامیابی ہوگی،پاکستان میں امن و امان کی صورتحال اب کافی بہتر ہے، غیر ملکی ٹیموں کو اب پاکستان کا دورہ کرنا چاہیے۔

36 سالہ آفریدی کا کہنا تھا کہ وسیم اکرم اور رمیز راجہ کو بھی غیر ملکی کھلاڑیوں کو دورہ پاکستان کے لیے آمادہ کرنا چاہیے، میں بھی اپنی طرف سے غیر ملکی کرکٹرز کرس گیل، مارلون سیموئیل سے بات کروں گا۔

یاد رہے کہ  گزشتہ روز پاکستان کرکٹ بورڈ کی ایگزیکٹو کمیٹی کے چیئرمین نجم سیٹھی نے کہا تھا کہ پی ایس یل کا فائنل لاہور میں ہوگیا تو پاک ویسٹ انڈیز سیریز پاکستان میں یقینی ہوجائے گی۔

آفریدی کا کہنا تھا کہ یونس خان اور مصباح الحق کی پاکستان کرکٹ کے لیے بڑی خدمات انہیں ریٹائرمنٹ کا فیصلہ سوچ سمجھ کر نا چاہیے۔

واضح رہے کہ شاہد آفریدی کی طویل عرصے بعد ڈومیسٹک کرکٹ واپسی ہوئی، آفریدی نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کھیلے جانے والے ون ڈے ٹورنامنٹ کے میچ جس میں سوئی سدرن گیس کمپنی (لمیٹڈ) اور حبیب بینک (ایچ بی ایل) کی ٹیمیں مدمقابل تھیں، آفریدی ایچ بی ایل کی نمائندگی کررہے تھے۔

 احمد شہزاد کی کپتانی میں کھیلے جانے والے ون ڈے ٹورنامنٹ میں حبیب بیک نے سوئی سدرن گیس کمپنی کو 5 وکٹوں سے شکست دی۔ آفریدی نے دس اوورز میں 42 رنز دے کر ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

یہ بھی پڑھیں: ویسٹ انڈیز لاہور میں ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گی، نجم سیٹھی

http://www.arynews.tv/ud/chairman-pcb-executive-committee-najam-sethi-says-pcl-final-will-b-held-in-lahore/

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں