فلم ’’کرش 4‘‘ میں پریانکا چوپڑا کی جگہ کترینہ کیف کو کاسٹ کرنے کا امکان:Krrish 4
The news is by your side.

Advertisement

فلم ’’کرش 4‘‘ میں پریانکا چوپڑا کی جگہ کترینہ کیف کو کاسٹ کرنے کا امکان

ممبئی: بالی وڈ کی معروف سائنس فکشن فلم ’’کرش‘‘ کی سیریز کے چوتھے پارٹ میں پریانکا کی جگہ کترینہ کیف کو مرکزی کردار دینے کی بازگشت سامنے آرہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق فلم کرش کی سیریز کے پچھلے دو حصوں (پارٹس)  میں اداکار ہرتیک روشن کے ساتھ پریانکا چوپڑا مرکزی کردار ادا کرچکی ہیں لیکن اب ان کی جگہ بیوٹی کوئین کو کاسٹ کرنے کی اطلاعات سامنے آرہی ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ہدایت کار نے پہلے پریانکا چوپڑا کو مرکزی کردار دینے کے  بارے میں سوچا تاہم انہوں نے اپنا فیصلہ تبدیل کرتے ہوئے ٹائیگر زندہ ہے کی ہیروئن کو موقع دینے پر غور شروع کردیا۔

سلمان خان کترینہ کیف پرایک بارپھرمہربان

فلمی پنڈتوں کے مطابق فلم ’’زندگی نہ ملے گی دوبارہ‘‘ اور ’’ بینگ بینگ‘‘ میں ہرتیک اور کترینہ کی کامیاب جوڑی کو مدد نظر رکھتے ہوئے کرش 4 میں بھی دونوں اداکاروں کو ایک ساتھ جلوہ گر کرنے کے بارے میں سوچ بیچار شروع ہوگئی ہے۔

فلمی ناقدین کا کہنا ہے کہ اس وقت کترینہ کے کیریر کو منفرد کرداروں کی ضرورت ہے اس لیے امکان ہے کہ ’کرش 4‘ اُن کے لیے بہت اچھی ثابت ہوگی۔

محبت کو پانے کے لیے بغیر کچھ سوچے اپنا کرئیر قربان کردوں گی، کترینہ کیف

کرش کے چوتھے پارٹ میں کاسٹ اور دیگر کام فی الوقت شروع نہیں ہوئے مگر یہ امکان ظاہر ہے کہ ہدایت کار جلد اس پروجیکٹ پر کام کا آغاز کردیں گے۔

دوسری جانب کترینہ کیف کے حوالے سے یہ بھی توقع کی جارہی ہے کہ انہیں بالی وڈ کی نئی آنے والی فلم ’’83‘‘ میں بھی کاسٹ کیا جائے گا، فلم کی کہانی بھارتی کرکٹ ٹیم کے ورلڈ کپ کی جیت پر مبنی ہوگی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں