site
stats
پاکستان

آصف زرداری کے حکم پر مسلم لیگ کا اقتدار ختم کردیں گے، پی پی رہنماء

حیدرآباد: پیپلزپارٹی کے رہنماء شرجیل میمن نے کہا ہے کہ سندھ کے عوام پانی کی بوند بوند کو ترس گئے، وفاقی حکومت سندھ حکومت کے حق پر ڈاکہ ڈال رہی ہے، آصف زرداری نے اعلان کیا تو مسلم لیگ کا اقتدار ختم کردیں گے۔

حیدرآباد میں وفاقی حکومت کے خلاف دیے جانے والے دھرنے سے خطاب کرتے ہوئے شرجیل میمن نے کہا کہ سندھ کے ظلم اورناانصافی کا سلسلہ جاری ہے، سندھ میں 20 گھنٹے کی لوڈشیڈنگ ہے اور یہاں کے عوام پانی کی بوند بوند کو ترس رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نوازشریف کی جاگیر نہیں، اب عوام جاگ گئے اور اب دما دم مست قلندر  ہوگا، جس دن عوام نکل گئے تو حکمراں خاندان رائے ونڈ میں بھی نہیں رہ سکتا،  آصف زرداری نے اسلام آباد جانے کا اعلان کیا تو اقتدار ختم کردیں گے۔

شرجیل میمن نے کہا کہ نوازشریف کے اردگرد موجود لوگ نازیبا زبان استعمال کرتے ہیں اور عمران خان بھی غلط زبان استعمال کرتے ہیں، سب کو متنبہ کرتا ہوں کہ اپنی زبان کو سنبھال کر استعمال کریں ورنہ ہمیں بھی بولنا آتا ہے۔پی پی رہنماء نے کہا کہ مسلم لیگ ن جتنے بھی جھوٹے مقدمات درج کرلے پیپلزپارٹی اُن کا سامنا کرے گی۔

سینیٹر عاجز دھامرا نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ’’وفاقی وزیر بجلی و پانی عابد شیر علی نے حیدرآباد آکر عوام پر بجلی چوری کا الزام لگایا، اگر 15 لوگ بل نہیں دیں گے تو کیا پورے گاؤں کی بجلی بند کردی جائے گی‘‘۔

سینئر صوبائی وزیر نثار کھوڑو نے کہا کہ ’’کالا باغ ڈیم کے خلاف سب سے پہلے نعرہ ہم نے اسی جگہ پر لگایا کہ جو کالا باغ کا یار ہے غدار ہے  اور آج تک ہم نے اُسے بننے نہیں دیا‘‘۔

انہوں نے کہا کہ ’’ابھی سندھ کے 5 ڈویژن میں حکومت کے خلاف مظاہرے کیے جائیں گے، حکمراں خاندان نے اقتدار نہ چھوڑا تو ہم نے اسلام آباد بھی دیکھا ہوا ہے، جب ججوں نے وزیراعظم کو چور قرار دے دیا تو یہ ہمارا فرض ہے کہ ہم ملک کو چوروں سے نجات دلائیں‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top