The news is by your side.

Advertisement

سنیل گروور اب سلمان خان اور پرینکا چوپڑا کے ساتھ فلم ’بھارت‘ میں نظر آئیں‌ گے

ممبئی: بالی ووڈ کے معروف کامیڈین اداکار سنیل گروور اب سلمان خان اور پرینکا چوپڑا کے ساتھ آنے والی فلم ’بھارت‘ میں جلوہ گر ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق سنیل گروور کو بالی ووڈ کے سلطان کی فلم ’بھارت‘ میں کاسٹ کرلیا گیا ہے جہاں وہ سلمان خان کے قریبی دوست کا کردار ادا کریں گے جب کہ ان کا یہ کردار ان کی اب تک کی تمام فلموں سے دلچسپ اور اہم ہوگا۔

خیال رہے کہ اداکار سنیل گروور گجنی، ہیروپنتی، ضلع غازی آباد، گبر از بیک اور باغی جیسے کامیاب فلموں میں کام کرچکے ہیں لیکن ان میں وہ مختصر کردار میں ہی دکھائی دیے جب کہ ان کی پہلی فلم ’کافی ود ڈی‘ ناکامی سے دوچار ہوئی تھی تاہم اب وہ فلم ’بھارت‘ میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائیں گے۔

سابق حسینہ عالم پرینکا چوپڑا اب سپراسٹار سلمان خان کی ہیروئین بنیں‌ گی

فلم ’بھارت‘ کے ہدایت کار عباس ظفر کا سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر فلم میں نئے کاسٹ کیے جانے والے اداکار سے متعلق کہنا تھا کہ ہمیں بہت خوشی ہے کہ سنیل گروور ہمارے اس پروجیکٹ کا حصہ ہوں گے، ردعمل میں اداکار نے بھی خوشی کا اظہار کیا۔

واضح رہے کہ فلم ’بھارت‘ سلمان خان کی اب تک کی سب سے بڑی بجٹ کی فلم ہوگی جو 2018 میں عید کے موقع پر سینما گھروں کی زینت بنے گی۔

فلم پنڈتوں کے مطابق سنیل گروور کو فلم میں کاسٹ کرنے اور سلمان خان، پرینکا چوپڑا کے فین فالوئنگ کو دکھاتے ہوئے یوں لگتا ہے کہ عباس ظفر کی یہ فلم سپرہٹ ثابت ہوگی، اپنے ایک تازہ بیان میں پرینکا نے فلم کی شوٹنگ کے آغاز اور سلمان خان کے مدمقابل دوبارہ کام کرنے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں