The news is by your side.

Advertisement

کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف مذمتی قرارداد منظور

اسلام آباد: پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف مذمتی قرارداد متفقہ طور پر منظور کرلی گئی۔

تفصیلات کےمطابق پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں مشیر خارجہ سرتاج عزیز نےکہا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارت نے بربریت کی انتہا کردی،جس میں 110کشمیری شہید ہوئے ہیں۔

اس موقع پر سرتاج عزیز نے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف مذمتی قرارداد پیش کی جس میں کہا گیا کہ یہ ایوان مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کی شدید مذمت کرتا ہے،کشمیر کے معاملے پر پوری قوم یکجان ہے۔

پارلیمنٹ میں پیش کی گئی قراردادمیں کہا گیا ہےکہ بھارت لائن آف کنٹرول پر جنگ بندی کی مسلسل خلاف ورزی کررہاہے،عالمی برداری بھارتی خلاف ورزیوں کا نوٹس لے۔

بھارت کے خلاف مذمتی قرارداد میں ایوان نے اڑی حملےمیں پاکستان کوملوث کرنےکےالزام کی مذمت کی ہے۔

قرارداد میں نہتےکشمیریوں کے خلاف ممنوعہ ہتھیاروں کے استعمال کی مذمت کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ کشمیرمیں ڈیڑھ سوسے زائد نوجوانوں کو بینائی سے محروم کردیا گیا،انسانی حقوق کی تنظیمیں کشمیریوں پر بھارتی مظالم کا نوٹس لیں۔

واضح رہے کہ اس موقع پر قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف خورشید شاہ نے کہا کہ خوشی ہوتی اگر قرارداد کی منظوری کے وقت وزیراعظم خود بھی ایوان کی کارروائی میں شریک ہوتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں