The news is by your side.

بدعنوانی کے الزامات میں گرفتار احد چیمہ کو پنجاب حکومت نے معطل کر دیا

لاہو : پنجاب حکومت نے آشیانہ اقبال ہاؤسنگ اسکیم کرپشن کیس میں گرفتاراحد چیمہ کو معطل کر کے انکوائری شروع کر دی۔

تفصیلات کے مطابق کرپشن کے الزامات میں گرفتار احد چیمہ کی مشکلات میں‌ مزید اضافہ ہوگیا، ab پنجاب حکومت نے بھی احد چیمہ کو معطل کرکے دیا ہے.

چیف سیکریٹری پنجاب نے چند روز قبل احد چیمہ کی معطلی کی سفارش کی تھی، جس کے بعد پنجاب حکومت نے احد چیمہ کو عہدے معطل کرکے  محکمانہ انکوائری کا آغاز کر دیا.

یاد رہے کہ احد چیمہ قائد اعظم تھرمل پاور پراجیکٹ کمپنی پنجاب کے چیف ایگزیکٹو تھے، انھیں قوانین کے خلاف جاتے ہوئے 20 ویں گریڈ میں ترقی دی گئی تھی.

یاد رہے کہ 21 جنوری کو قومی احتساب بیورو نے سابق ڈی جی ایل ڈی اے احد چیمہ کو بدعنوانی کے الزام میں گرفتار کیا تھا، قومی احتساب بیورو کا موقف تھا کہ احد چیمہ کو قانون کے مطابق گرفتار کیا گیا، ان کے خلاف نیب کے پاس ٹھوس شواہد موجود ہیں۔


نیب کا احد خان چیمہ کی اہلیہ کے خلاف بھی انکوائری کا آغاز


احد چیمہ پنجاب حکومت کے طاقتور افسر شمار کیے جاتے ہیں، وہ اس وقت ڈی جی ایل ڈی اے تھے، جب آشیانہ اقبال ہاؤسنگ اسکیم میں پڑے پییمانے پر اربوں روپے کی مبینہ کرپشن کی گئی۔

احد چیمہ کی گرفتاری کے بعد ایک جانب پنجاب بیورو کریسی احتجاج کیا، تو دوسری جانب چھاپوں کا سلسلہ بھی جاری رہا۔ نیب اہل کاروں نے احد چیمہ کے قریبی عزیز شاہد شفیق کو گرفتار کیا، گرفتار ملزم شاہد شفیق پیرا گون سوسائٹی کے چیف ایگزیکٹو کا قریبی ساتھی ہے، جسے نیب نے احد چیمہ کے انکشاف پر گرفتار کیا گیا۔

واضح رہے کہ نیب حراست میں موجود احد چیمہ کی اہلیہ صائمہ احد بھی نیب کے شکنجے میں آ گئی ہیں، صائمہ احد سے بھی اثاثوں کی تفصیلات طلب کر لی گئی ہیں۔


احد چیمہ کے بیان پر پنجاب لینڈ ڈویلپمنٹ کے چارافسران گرفتار


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں