Ahad Cheema آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل میں ملوث احدچیمہ کی اہلیہ سے ملاقات
The news is by your side.

Advertisement

آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل میں ملوث احدچیمہ کی اہلیہ سے ملاقات

لاہور : نیب نے آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل میں ملوث احدچیمہ کی اہلیہ سے ملاقات اہلیہ سے کروادی، اہلیہ نےدلاسہ دیا پنجاب کی بیوروکریسی آپکے ساتھ ہے جبکہ احد چیمہ نےبتایا دوران حراست ان پر تشدد نہیں کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل میں ملوث احد چیمہ کی اہلیہ سے ملاقات کروادی گئی، نیب دفتر میں ملاقات ایک گھنٹہ جاری رہی، اہلیہ نے دوران حراست تشدد سے متعلق دریافت کیا، جس پر احد چیمہ نے جواب دیا کہ ان پر تشدد نہیں کیا گیا صرف انکوائری کی گئی۔

اہلیہ نےاحد چیمہ کو دلاسہ دیتے ہوئے کہا کہ بتانے آئی ہوں بیوروکریسی آپکے ساتھ ہے۔

چیئرمین نیب نے کہا کہ ملاقات انسانی ہمدردی کی بنیاد پر کروائی گئی، ملاقات میں کوئی رخنہ نہیں ڈالا گیا۔

دوسری جانب سول سیکریٹریٹ میں دفاتر کھل گئے کام معمول کے مطابق جاری ہے۔احد چیمہ کی گرفتاری کیخلاف سول سیکرٹریٹ میں ایک روزہ ہڑتال کی گئی تھی۔

اس سے قبل نیب نے سابق ڈی جی ایل ڈی اے احد چیمہ کی گرفتاری کے بعد حکومت پنجاب کے موقف کی تردید کرتے ہوئے حقائق بیان کئے تھے، جس میں کہا گیا تھا کہ سابق ڈی جی ایل ڈی اے احد چیمہ نے اختیارات کا ناجائز استعمال کیا، بطور جوائنٹ وینچر ٹھیکا کاسا ڈویلپرزکودیا گیا۔

نیب کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ احد چیمہ نے جے وی ممبران کی ملی بھگت سےایم اویو منظورکیا، ایم او یوکے تحت شیئر ہولڈرز کی تفصیلات کو پوشیدہ رکھا گیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روزقومی احتساب بیورو کے ترجمان نے کہا تھا کہ احد چیمہ کو قانون کے مطابق گرفتار کیا گیا، ان کے خلاف نیب کے پاس ٹھوس شواہد موجود ہیں۔


مزید پڑھیں : سابق ڈی جی ایل ڈی اے کی گرفتاری: نیب اورپنجاب حکومت آمنے سامنے


واضح رہے کہ احد چیمہ پنجاب حکومت کے طاقتور افسر شمار کیے جاتے ہیں، یہ اس وقت ڈی جی ایل ڈی اے تھے جب آشیانہ اقبال ہاؤسنگ اسکیم میں پڑے پییمانے پر اربوں روپے کی کرپشن کی گئی، جس کی نیب تحقیقات کر رہا ہے۔

احد چیمہ کی گرفتاری کے بعد ایک جانب پنجاب بیورو کریسی احتجاج کر رہی ہے تو دوسری جانب چھاپوں کا سلسلہ بھی جاری ہے، تازہ ترین اطلاعات کے مطابق نیب اہلکاروں نے احد کے قریبی عزیز شاہد شفیق کو گرفتار کر لیا تھا۔

گرفتار ملزم شاہد شفیق پیرا گون سوسائٹی کے چیف ایگزیکٹو کا قریبی ساتھی ہے، جسے نیب نے احد چیمہ کے انکشاف پر گرفتار کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں