The news is by your side.

Advertisement

ہالی ووڈ میں کام کرنے والی پہلی سعودی اداکارہ

ریاض : سعودی اداکارہ اور فلم ساز عہد کامل نے ڈوگلس ولیم کی ہدایت میں بننے والی فلم ’بینگ‘ میں کام کرکے ہالی ووڈ فلموں میں کام کرنے والی پہلی سعودی اداکارہ کا اعزاز اپنے نام کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں سنیما کی واپسی کے بعد سعودی عرب کی اداکارہ اور فلم ساز عہد کامل ان دنوں ہالی ووڈ کی فلم ’بینگ‘ میں کام کررہی ہیں، عہد کامل نے ہالی ووڈ فلموں میں کام کرنے والی پہلی سعودی اداکارہ کا اعزاز اپنے نام کرلیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ فلم ہالی ووڈ ہدایت کار ڈوگلس سی ولیم کی ہدایت کاری میں بن رہی ہے، مداحوں کی جانب سے توقع کی جارہی ہے کہ ڈوگلس سی ولیم کی ہدایت میں بننے والی مار ڈھار سے بھرپور فلم رواں برس ہی ریلیز کی جائے گی۔

خیال رہے کہ عہد کامل اس سے قبل برطانوی خبر رساں ادارے اور نیٹ فلیکس کے تعاون سے بننے والی منی ڈراما سیریز ’کولیٹرل‘ میں بھی اپنی اداکاری کے جوہر دیکھا چکی ہیں، کولیٹرل ڈراما سیریز کو بی بی سی نے نشر کیا تھا۔

یاد رہے کہ سعودی اداکارہ عہد کامل 14 نومبر نسہ 1980 کو دارالحکومت ریاض میں پیدا ہوئی تھیں اور محض 8 برس کی عمر میں ہی امریکا منتقل ہوگئی تھیں جس کے بعد انھوں نے امریکی ریاست نیویارک میں فلم اور اداکاری کی تعلیم حاصل کی تھی۔


بلاک بسٹر فلم بلیک پینتھر کے ساتھ سعودی عرب میں سینما کی واپسی


خیال رہے کہ چالیس سال کی طویل پابندی کے بعد آخر کار سعودی عرب میں رواں برس سنیما کی واپسی ہوئی ہے، سعودی شہری اسکرین پر دنیا بھر میں مقبول بلاک بسٹر فلم بلیک پینتھر دیکھیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں