The news is by your side.

Advertisement

والد سے ملاقات کے لیے میڈیکل بورڈ کی اجازت ضروری ہے‘ احمد اقبال

لاہور: وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال کے صاحبزادے احمد اقبال کا کہنا ہے کہ والد نے ہمیشہ دیانت داری اورمحنت سے ملک کی خدمت کی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں سروسز اسپتال کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرداخلہ احسن اقبال کے بیٹے احمد اقبال نے کہا کہ پورا پاکستان والد کی صحت یابی کے لیے دعا کررہا ہے، دعا کرنے والوں کا مشکورہوں۔

احمد اقبال نے کہا کہ والدجلد صحت یاب ہوکرذمہ داریاں سنبھالیں گے، پاکستان احسن اقبال کی زندگی کا مشن ہے، والد نے ہمیشہ دیانت داری اورمحنت سے ملک کی خدمت کی۔

انہوں نے کہا کہ والد سے ملاقات کے لیے میڈیکل بورڈ کی اجازت ضروری ہے، ڈاکٹرزکی مشاورت کے بعد ہی والد کو اسپتال سے ڈسچارج کیا جائے گا۔


احسن اقبال پر قاتلانہ حملہ، جی آئی ٹی کی تفتیش، ملزم کا بیان ریکارڈ

خیال رہے کہ گزشتہ روز وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال پر قاتلانہ حملے سے متعلق تفتیش کرنے والی جے آئی ٹی نےملزم عابد حسین کا بیان بھی ریکارڈ کیا تھا۔


وزیر داخلہ احسن اقبال قاتلانہ حملے میں زخمی

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے وفاقی وزیرداخلہ احسن اقبال پر نارروال میں کانرمیٹنگ کے بعد فائرنگ کی گئی تھی جس کے نتیجے میں وہ زخمی ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں