The news is by your side.

Advertisement

پاکستان 30سال سے مہاجرین کو بغیر ڈالر مانگے پناہ دےرہاہے،احسن اقبال

اسلام آباد : وزیرداخلہ احسن اقبال کا کہنا ہے کہ خطےمیں امریکہ کو تو ٹرافی مل گئی مگر پاکستان کے حصے میں مہاجرین، منشیات اورکلاشنکوف کلچر آیا، پاکستان 30سال سے مہاجرین کوبغیرڈالرمانگے پناہ دی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں پیغام پاکستان کی رونمائی کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیرداخلہ احسن اقبال نے کہا کہ مستقبل کیلئے اپنی سمت کو درست کرنا ہوگا، معاشرے میں امن و استحکام کو قائم کرنا ہوگا، امن و استحکام کے بغیر معاشرے کو آگے نہیں بڑھایا جاسکتا، خوداحتسابی پر توجہ دے کر خودکو چوکس کرنا ہوگا مستقبل کے لیے سمت درست کرنا ہے تو معاشرے امن رائج کرنا ضروری ہے۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ دہشتگردی کیخلاف جانیں دینے والے خراج تحسین کےمستحق ہیں، متفقہ بیانیہ مرتب کرانےمیں تمام فریقین کےمشکورہیں،پیغام پاکستان ملک کے کونے کونے تک پہنچانے کی ضرورت ہے۔

وزیرداخلہ نے کہا کہ آج ہم ایک بڑی تبدیلی سےگزرہےہیں، درپیش موجودہ حالات ہمارے اپنے پیدا کردہ ہیں، جب بیانیہ منتشر ہوتا ہے تو تنازعات جنم لیتے ہیں، خطے میں کئی عشروں سے تنازعات کو بھگت رہے ہیں، یہ تنازعات ہمارے پیدا کردہ نہیں ہیں۔


مزید پڑھیں : دھرنےاورتحریکوں کا نہیں‘ آگےبڑھنےاورترقی کرنےکاوقت ہے‘ احسن اقبال


امریکی الزامات کے حوالے سے انکا کہنا تھا کہ افغانستان میں ناکامی کے بعد امریکاخطے میں مسائل چھوڑ گیا، پاکستان میں 35لاکھ افغان مہاجرین اور کلا شنکوف کلچر آیا، پاکستان 30سال سے مہاجرین کو بغیر ڈالر مانگے پناہ دےرہاہے، مہاجرین کوپناہ دینےکےباوجودپاکستان پرالزامات لگائے جاتے ہیں۔

احسن اقبال نے کہا کہ ہم ان الزامات کے مستحق نہیں ، کسی کی کوتاہیوں پرتنقیدکےبجائےخوداحتسابی پرتوجہ دینا ہوگی، پیغام پاکستان کےذریعےملک کےمستقبل کونئی راہ دکھاسکتے ہیں،پاکستان کابیانیہ ملک کے چپے چپے میں پہنچایا جائے گا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں