The news is by your side.

Advertisement

وفاقی کابینہ کے ارکان میں کوئی باہمی اختلافات نہیں، احسن اقبال

لاہور : وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے کہا ہے کہ وفاقی کابینہ کے ارکان میں باہمی اختلافات نہیں، بلدیاتی انتخابات میں پارٹی کے اندر دھڑے بندیاں عارضی ہیں۔

الیکشن کے بعد ختم ہو جائیں گی۔ پنجاب یونیورسٹی اور یونیورسٹی آف ایجوکیشن میں تقریب سے خطاب اور بعد ازاں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر احسن اقبال کا کہنا تھا کہ وفاقی کابینہ نواز شریف کی قیادت میں متحد ہے اور ملک کی ترقی کیلئے کام کر رہی ہے۔

کابینہ ارکان کی آپس میں کوئی لڑائی نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ بلدیاتی انتخابات میں پارٹی کے اندر دھڑے بندیاں عارضی ہیں، الیکشن ختم ہوتے ہی مقامی اختلافات بھی دم توڑ جائیں گے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ خطے میں باقی ممالک کی کرنسی پر دباؤ کے باعث پاکستانی کرنسی بھی متاثر ہوئی ہے، نندی پور پاور پراجیکٹ ملکی ساکھ بچانے کیلئے شروع کیا ورنہ عالمی عدالت میں جا کر جرمانہ بھگتنا پڑتا۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی سمیت تمام سیاسی جماعتوں کے تعاون کی ضرورت ہے، ملکی مسائل تبھی حل ہونگے، ہدف ہے کہ وژن 2025 کے مطابق پاکستان کو دنیا کی ٹاپ 25 معیشتوں میں لایا جائے جبکہ 2047 تک پاکستان کو ٹاپ 10 معیشتوں میں لائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پاک چائنا اقتصادی راہداری، اور پاک امریکہ نالج راہداری پاکستان کی ترقی میں اہم کردار ادا کرینگے۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کی ترقی کی راہ میں رکاوٹیں دور کرنے کیلئے سیاسی اور معاشی استحکام ضروری ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں