ahsan عمران خان کا کرپشن کی بات کرنا سیاسی ڈرامہ ہے، احسن اقبال imran-khan
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا کرپشن کی بات کرنا سیاسی ڈرامہ ہے، احسن اقبال

نارووال : وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا ہے کہ عمران خان کا کرپشن کی بات کرنا سیاسی ڈرامہ ہے، پی ٹی آئی خود کرپٹ جماعتوں میں سےایک ہے، سوشل میڈیا پر جھوٹی خبریں اور جھوٹا پروپیگنڈا بہت بڑا ہتھیار ہے۔

ان خیالات کااظہار انہوں نے نارووال میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، احسن اقبال کا کہنا تھا کہ آٹھ ماہ بعد ہماری حکومت دوسری بار اپنی مدت پوری کریگی، جس کے بعد ہی عام الیکشن ہوں گے، ن لیگی حکومت نے پاکستان کے دو بڑے جن بوتل میں بند کئے ہیں، پہلا جن دہشت گردی اور دوسرا لوڈ شیڈنگ کا تھا۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ تحریک انصاف کرپٹ جماعتوں میں سے ایک ہے، عمران خان کا کرپشن کی بات کرنا سیاسی ڈرامہ ہے، عمران خان اپنا ڈرامہ ن لیگ کےخلاف استعمال کرتےہیں۔

انہوں نے کہا کہ صوبائی حکومت کی پالیسیوں سے آج خیبرپختونخوا کےعوام پریشان ہیں، پی ٹی آئی میں شامل ہونے والے ن لیگ میں واپس آرہے ہیں، ہم ملک میں فسادنہیں چاہتے لیکن شیخ رشید اور عمران خان حکومت ڈی ریل کرنے کی تلاش میں ہیں۔

وزیر داخلہ احسن اقبال نے سابق صدر کو تنقید کانشانہ بناتے ہوئے کہا کہ آصف زرداری کی زبان پرکرپشن کی بات سجتی نہیں، پیپلزپارٹی دورمیں ہر ہفتے کرپشن کا نیا کیس سامنے آتا تھا۔

انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا اہم میدان بن گیا ہے، اس کےمثبت اور منفی دونوں پہلو ہیں، سوشل میڈیا پر جھوٹی خبریں اور جھوٹا پروپیگنڈا بہت بڑا ہتھیار ہے جس کی حوصلہ شکنی ہونی چاہیے،سوشل میڈیا پرجمہوری آزادی کا احترام کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں