The news is by your side.

Advertisement

سائٹ کراچی میں نادرا کے تیسرے میگا سینٹر کا افتتاح ،24گھنٹےکام کرےگا

کراچی : شہر قائد میں نادرا کے تیسرے میگا سینٹر کا افتتاح کردیا گیا، جو 24گھنٹے کام کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرداخلہ احسن اقبال نے نادرا کے تیسرے میگا سینٹرکا افتتاح کردیا، چیئرمین نادراعثمان مبین بھی وفاقی وزیرداخلہ کے ہمراہ تھے، اس موقع پر وزیرداخلہ نے کہا کہ شناختی کارڈ کے حصول میں آسانی ہوگی، نادرا کو ہدایت کی ہے کہ ہنگامی بنیادوں پر اپنانیٹ ورک وسیع کرے جبکہ نادرا کو100مزید موبائل وینزخریدنے کی ہدایت کی ہے۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ پاسپورٹ کے حصول کیلئے آسانی پیدا کرنے کی کوشش کررہے ہیں، مردم شماری میں حکومت نہیں سول اور فوج سے افراد موجود تھے، سول اورفوج کے افراد نے الگ الگ مردم شماری کا اندراج کیا۔

نادرا میگا سینٹر 24 گھنٹے کام کرے گا، میگا سینٹر میں 26کاؤنٹر بنائے گئے ہیں، 2 منزلہ سینٹر میں ایک منزل ایگزیکٹیو اور دوسراعام درخواستوں کیلئے ہوگیبزرگ اور خصوصی افراد کیلئے 3الگ کاونٹر بنائے گئے ہیں، فارم جمع کرانے کے کاؤنٹر اور 3شناختی کارڈ کے اجرا کے کاؤنٹر ہیں۔


مزید پڑھیں : چوہدری نثار نے نادرا کے 2 میگا سینٹرز کا افتتاح کردیا


نادرا میگا سینٹر میں 300افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہے،سینٹر میں روزانہ 2ہزار درخواستوں پرکام کیا جاسکے گا۔

یاد رہے رواں سال اپریل میں وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے کراچی کی عوام کو سہولیات فراہم کرنے کے لیے نادرا کے 2 میگا سینٹرز کا افتتاح کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں