تحریک انصاف کی دھرنا سیاست سے معیشت کو نقصان پہنچا، احسن اقبال -
The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کی دھرنا سیاست سے معیشت کو نقصان پہنچا، احسن اقبال

لاہور : وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے کہا ہے کہ عمران خان نے دھرنے دے کر پاکستان کی ترقی کا ایک سال ضائع کیا، اب وہ اس کی تلافی کریں، شہباز شریف لندن میں ریحام خان سے نہیں ملے۔

لاہور کی ایک نجی یونیورسٹی کے کانووکیشن کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کی دھرنا سیاست سے ملکی معیشت کو نقصان پہنچا۔

عمران خان اپنے رویئے سے اس کی تلافی کریں۔ انہوں نے کہا کہ شہباز شریف نے لندن میں ریحام خان سے کوئی ملاقات نہیں کی۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ موجودہ حکومت چاہتی ہے کہ خطے میں امن قائم ہو لیکن بھارتی انتہا پسند یہ نہیں چاہتے،عالمی طاقتیں خطے میں امن کیلئے بھارت پر اثر و رسوخ استعمال کریں۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان نے 1988 کے بعد الیکشن میں بھارتی کارڈ کھیلنا بند کر دیا، بدقسمتی سے بھارت میں اب بھی پاکستانی کارڈ کھیلا جاتا ہے۔

اس سے پہلے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر منصوبہ بندی نے کہا کہ 2018 تک نیشنل گرڈ میں 10 ہزار میگاواٹ بجلی شامل ہو جائے گی۔

2025 تک پاکستان کا شمار 25 بڑی معیشتوں میں ہو گا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے گورنر پنجاب ملک رفیق رجوانہ کا کہنا تھا کہ نوجوان پاکستان کا مستقبل ہیں، پاکستان نے جو آپ کو دیا، آئیے عہد کریں کہ اس سے بڑھ کر پاکستان کو واپس کرینگے۔ انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت تعلیم کے شعبے پر خصوصی توجہ دے رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں