ناتجربہ کار حکومت امور سیاست سے واقف نہیں، احسن اقبال ahsan iqbal
The news is by your side.

Advertisement

ناتجربہ کار حکومت امور سیاست سے واقف نہیں، احسن اقبال

اسلام آباد: پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما احسن اقبال نے کہا ہے کہ پاکستان میں نئی حکومت منتخب ہوئی ہے، موجودہ حکومت متنازع انتخابات کے ذریعے وجود میں آئی، ناتجربہ کار حکومت امور سیاست سے واقف نہیں ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا، احسن اقبال نے کہا کہ انتخابات پر تحفظات کے باوجود حلف اُٹھایا، انتقال اقتدار میں کوئی رکاٹ نہیں ڈالی گئی، ملک میں کوئی سیاسی یا آئینی بحران کھڑا نہیں ہوا۔

انہوں نے کہا کہ حیرت ہوئی وزیراعظم کو یہی نہیں معلوم ریاستی مشینری کیسے چلتی ہے، نئے پاکستان کے خواب کو طلوع ہونے سے پہلے ہی گرہن لگ گیا ہے، کل پی ٹی آئی منشور دہرایا گیا، ٹھوس لائحہ عمل پیش نہیں کیا گیا، حیرت ہوئی وزیر اعظم کو وفاقی، صوبائی اختیارات کا علم نہیں ہے۔

مزید پڑھیں: منی لانڈرنگ سے باہر گیا پیسہ واپس لانے کیلیے ٹاسک فورس بنائیں گے، عمران خان

احسن اقبال نے کہا کہ عمران خان نے اپنی تقریر میں توانائی بحران پر بات نہیں کی، حکومت نے وزیر داخلہ نہ لگا کر غیرسنجیدگی کا مظاہرہ کیا گیا، ایف آئی اے کی نگرانی کے لیے ضروری نہیں داخلہ اپنے پاس رکھی جائے، عمران خان پہلے ہمیں وزیر خارجہ کا طعبہ دیتے رہتے تھے، پاکستان کو فل ٹائم وزیر داخلہ کی ضرورت ہے۔

مسلم لیگ (ن) کے رہنما نے کہا کہ عالمی برادری کی نظریں ہم پر ہیں جبکہ توانائی ذخیرے میں اضافہ نہ کیا تو بدترین لوڈشیڈنگ کا شکار ہوسکتے ہیں، حکومت کتنے میگاواٹ بجلی سسٹم میں داخل کرے گی اس کا کوئی روڈ میپ نہیں، ن لیگ کی حکومت نے چار سال میں گیارہ ہزار میگاواٹ بجلی سسٹم میں شامل کی، ہم نے جو منصوبے شروع کیے وہ معیشت کے لیے بہت اہم ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں