The news is by your side.

Advertisement

ہم جیتے تو 2023 تک 20 لاکھ نوکریاں پیدا ہوسکتی ہیں: احسن اقبال

نارووال: وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا ہے کہ آئندہ عام انتخابات میں ہم جیتے تو 2023 تک 20 لاکھ نوکریاں پیدا ہوسکتی ہیں، سو دن کا پلان دینے والوں سے پوچھتا ہوں کہ انہوں نے سو دن میں خیبر پختونخواہ میں کیا کیا؟

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نارووال میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، تحریک انصاف پر تنقید کرتے ہوئے احسن اقبال کا کہنا تھا کہ 4 سال سے میٹرو پنجاب کی نقل کرکے پختونخوا میں بنا رہے ہیں، یہ لوگ نیا پاکستان کیا بنائیں گے انہوں نے پشاور کو کھنڈر بنا دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ قوموں کی ترقی تسلسل سے ہوتی ہے، نارووال کی دھرتی میں میرا خون شامل ہوگیا ہے، جس نے مجھ پر گولی چلائی اس کو نفرت کی ترغیب دی گئی، یہ کون لوگ ہیں جو ایک مسلمان کو دوسرے سے لڑوانا چاہتے ہیں۔


آج میزائل اور ٹینک قوموں کے لیے بوجھ ہیں: احسن اقبال


گذشتہ ماہ خود پر ہونے والے حملے سے متعلق وفاقی وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ یہ گولی جو میرے اندر ہے مجھے یاد دلاتی رہے گی، جنت یا دوزخ میں جانے کا فیصلہ کسی اور نے نہیں بلکہ اللہ نے کرنا ہے، ن لیگ نظریہ پاکستان کی محافظ اور اسلام کو بنیاد سمجھتی ہے۔


احسن اقبال نے عمران خان کے سو روزہ پروگرام کو وژن 2025 کا چربہ قرار دے دیا


احسن اقبال کا مزید کہنا تھا کہ 5 سالوں میں اربوں ڈالر کی سرمایہ کاری کی گئی، سی پیک اس صدی کا پاکستان کا سب سے بڑا منصوبہ تھا، آج ن لیگ ملک کو بحرانوں سے نکالنا چاہتی ہے، 25 جولائی کو شیر پر مہر لگاکر نوازشریف کو کامیاب کروائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں