site
stats
پاکستان

رینجرز اور ایف سی وزارت داخلہ کے ماتحت ہیں، احسن اقبال

Ahsan Iqbal

اسلام آباد: وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا ہے کہ رینجرز اور ایف سی وزارت داخلہ کے ماتحت ہیں، اداروں کے درمیان اختلافات نہیں ہیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا کہ رینجرز کے ساتھ کبھی تنازع نہیں تھا، میری اداروں سے کوئی لڑائی نہیں، آج رینجرز تقریب میں شرکت کی وجہ بھی یہی تھی، انتظامی واقعہ پیش آیا تھا، رینجرز کی رپورٹ کا انتظار ہے۔

انہوں نے کہا کہ سرحدوں کی حفاظت کرنے والے نوجوانوں پر فخر ہے، دعا ہے معمول کے واقعات معمول میں ہی رہیں۔

 عمران خان کو گرفتار کرنے کے حق میں نہیں، احسن اقبال

احسن اقبال نے کہا کہ عمران خان نے پارلیمنٹ پر حملہ کیا ان کے خلاف اسی وقت کارروائی ہونی چاہئے تھی، عمران خان کو گرفتار کرنے کے حق میں نہیں، عمران خان چاہتے ہیں کہ انہیں گرفتار کیا جائے اور ان کی مقبولیت بڑھ جائے۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ عمران خان مفرور حیثیت میں عدالت میں پیش ہوتے رہے ہیں، اگر 26 اکتوبر کو عمران پیش نہیں ہوتے، عدالت ہمیں حکم دیتی ہے تو ہم پیش کریں گے۔

یہ پڑھیں: حکومت فوج اورعدلیہ میں بال برابر بھی فرق نہیں، احسن اقبال

  امپورٹڈ آئٹمز پر ٹیکس لگانے کے حوالے سے احسن اقبال نے کہا کہ پاکستان پر کرنٹ اکاؤنٹ کا دباؤ آیا ہے، نئے ٹیکسز امپورٹڈ آئٹمز پر لگائے گئے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top