The news is by your side.

Advertisement

جس نے کبھی کوئی یوسی نہ چلائی ہو، وہ ملک کیسے چلاسکتا ہے: احسن اقبال

نارووال: وزیر داخلہ احسن اقبال کا کہنا ہے کہ جس نے کبھی کوئی یوسی نہیں چلائی، وہ بھلا ملک کیسے چلاسکتاہے، عوام کو منزل پر وہی پہنچاسکتا ہے، جو تجربہ کار ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار وزیر داخلہ نے نارووال میں طلبا سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

احسن اقبال نے پی ٹی آئی رہنما عمران خان پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ان سے زیادہ انتطامی تجربہ بلدیہ کے چیئرمین کو ہوتا ہے، انھوں‌ نے کبھی یوسی نہیں‌ چلائی، عمران خان میں‌ تجربے کا فقدان ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ٹرمپ کے آلہ کار ملک میں عدم استحکام پھیلا رہے ہیں، احسن اقبال

مسلم لیگ ن کے مرکزی رہنما کا کہنا تھا کہ بیس کروڑ عوام کی قسمت کی چابی کسی ناتجربے کار شخص کے ہاتھ میں کیسے دے سکتے ہیں، ووٹ عوام کی امانت ہے، اسے سوچ سمجھ کر استعمال کیا جائے، ناتجربے افراد کو اپنی قسمت کی چابی مت دیں۔

احسن اقبال نے نارووال میں‌ نئے پاسپورٹ اورنادراآفس کا سنگ بنیاد بھی رکھا۔

اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ ملک میں مذہب کے نام پرخانہ جنگی کرانے کی کوشش کی گئی، بیرونی طاقتیں ہمیں للکاررہی ہیں،طاہرالقادری خیال رکھیں، کہیں عمران خان انھیں استعمال نہ کرلیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ ہمارے دشمن بلوچستان کو نشانہ بنارہےہیں، جمہوری عمل کےاندر رخنے ڈالے گئے تو دنیا ہم پر ہنسے گی، اب اگر کوئی اس سازش کا آلہ کاربنا تو نظام نہیں چلے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں