The news is by your side.

Advertisement

ملک میں مسلک کی بنیاد پر سیاست کی جا رہی ہے، احسن اقبال

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا کہ سابق صدر پرویز مشرف نے ملک کو آگ کے دلدل میں دھکیلا جب کہ قانون پر چیمپئن بننے والے شیخ رشید چیمپئن کمیٹی میں کچھ نہیں بولے.

اس بات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائت ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں کیا وہ معاہدہ فیض آباد دھرنے کے حوالے سے ردعمل دے رہے تھے، احسن اقبال نے کہا کہ ملک میں مسلک کی بنیاد پر سیاست کی جا رہی ہے اور سول حکومت اور ادارے نے مل کر حالات کو قابو کیا اگر معاہدہ نہ کرتے تو ملک میں حالات بگڑ جاتے.

احسن اقبال نے کہا کہ جب قانون تیار ہو رہا تھا تو سب ساتھ تھے اور کسی اپوزیشن جماعت نے کوئی اعتراض نہیں کیا لیکن جب باہر نکل کر معاملہ یہاں تک پہنچا تو سب سیاست کرنے کے لگے ہیں.

انہوں نے کہا کہ دھرنا مظاہرین کے پاس آنسو گیس گن ہونے پر تشویش تھی جس کے لیے تحقیقات کر رہے ہیں اور جلد معاملے کی تہہ تک پہنچ جائیں گے اور آئندہ دھرنے سے نمٹنے کے لیے خصوصی فورس بھی تیار کی جائے گی.

احسن اقبال نے کہا کہ ختم نبوت پر کوئی سمجھوتا نہیں ہوا اورنہ ہی ہوسکتا ہے اور اس حوالے سے جنرل (ر)طارق خان کو مناظرے کا چیلنج کرتا ہوں اس کے علاوہ یہ بھی زہن نشین کرلینا چاہیئے کہ معاہدے کی شقیں فریقین نےمل کر ترتیب دی ہیں.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں