site
stats
انٹرٹینمںٹ

عینک والا جن میں بل بتوڑی کا کردارکرنے والی اداکارہ نصرت آرا انتقال کرگئیں

لاہور : بچوں کے مشہورڈرامہ سیریل عینک والا جن کے کردار بل بتوڑی سے شہرت پانے والی اداکارہ نصرت آرالاہورمیں انتقال کرگئیں ،چوبیس برس بعد بھی بل بتوڑی کا کردار ذہنوں میں زندہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ نصرت آرالاہورمیں انتقال کرگئیں ، انکی عمر 65 سال تھی وہ کافی عرصےسےعلیل تھیں ، نصرت آرا کو آج طبیعت خراب ہونے پر جناح اسپتال منتقل کیا گیا تھا، دل کا دورہ پڑنے کے باعث ان کا انتقال ہوگیا۔

ادکارہ نصرت آرانےڈرامہ عینک والاجن کےکرداربل بتوڑی سے شہرت پائی مگر زندگی کےآخری سالوں میں کوڑی کوڑی کومحتاج ہوئیں۔

نصرت آرا پر چند روز قبل فالج کا حملہ ہوا تھا، جس کے بعد ان کے علاج کی ذمہ داری بیت المال نے اٹھالی ہے۔


مزید پڑھیں :  بل بتوڑی حکومتی امداد کی منتظر


لاہور کی سڑکوں پربےیارومددگار بیٹھی نصرت آرا کی تصاویر سوشل میڈیا پر پھیلیں تو حکومت پنجاب نے انہیں علاج کی سہولیات دینےکا وعدہ کیا۔

خیال رہے کہ عینک والا جن میں اپنے مخصوص جملوں اور اداکاری سے بچوں کو ہنسانے والی نصرت آرا ڈرامے کے اختتام کے بعد شدید غربت کا شکار ہوگئی تھیں۔ روزگار ہی کی تلاش میں وہ 30 سال قبل لاہور منتقل ہوگئی تھیں تاہم وہاں ان کی زندگی سے بد سے بدتر ہوگئی۔

چند سال قبل نصرت آرا پر ایسا وقت بھی آیا کہ ان کے پاس سر چھپانے کا کوئی ٹھکانہ نہیں تھا جس کے بعد مجبوراً انہوں نے کافی عرصہ داتا علی ہجویری کے مزار پر گزارا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top