یوم دفاع ہمیں بہادر سپوتوں کی عظیم قربانیوں کی یاد دلاتا ہے ،سربراہ پاک فضائیہ -
The news is by your side.

Advertisement

یوم دفاع ہمیں بہادر سپوتوں کی عظیم قربانیوں کی یاد دلاتا ہے ،سربراہ پاک فضائیہ

اسلام آباد : پاک فضائیہ کے سربراہ ایئر چیف مارشل سہیل امان کا کہنا ہے یوم دفاع ہمیں بہادر سپوتوں کی عظیم قربانیوں کی یاد دلاتا ہے ، عظیم قربانیوں کی لازوال مثالیں آئندہ نسلوں کیلئےمشعل راہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سربراہ پاک فضائیہ نے یومِ دفاع کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے بہادرسپوتوں نےبلاشبہ،جرأت و بہادری کے شاندار کارنامے سر انجام دیئے، یوم دفاع ہمیں بہادر سپوتوں کی عظیم قربانیوں کی یاد دلاتا ہے اور یہ عظیم قربانیوں کی لازوال مثالیں آئندہ نسلوں کیلئےمشعل راہ ہیں۔

ایئرچیف مارشل سہیل امان نے کہا حصول آزادی سےاب تک پاک فضائیہ نےبیش بہا قربانیاں دی ہیں، بہادر سپوتوں نے پیشہ ورانہ مہارت سےدشمن کو منہ توڑ جواب دیا، قوم مادروطن کی خاطرجانیں نچھاور کرنے والوں کو سلام پیش کرتی ہے۔

انکا کہنا تھا کہ ملک کودرپیش مشکلات اسی جذبہ قومیت کے احیاکی متقاضی ہیں، ہم سب یک جان ہو کر ان حالات کا مردانہ وار مقابلہ کرینگے، وطن عزیز کو ترقی کی شاہراہ پر لے کر چلیں گے۔

سربراہ پاک فضائیہ نے کہا کہ یوم دفاع کے جذبے سے سرشار ہو کر آئیے ہم سب عہد کریں ، ملکی تعمیر و ترقی میں کوئی دقیقہ فروگزاشت نہیں کریں گے، ہم آزادی اور ملکی سالمیت کے تحفظ کے عزم کا اعادہ کرتے ہیں، پاکستان امن پسند ملک کے ناطے دنیا سے خوشگوار تعلقات پر یقین رکھتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں