suhail پاکستان پرکوئی بری نظر ڈالنے کی جرأت بھی نہیں کرسکتا، ایئرچیف
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان پرکوئی بری نظر ڈالنے کی جرأت بھی نہیں کرسکتا، ایئرچیف

کراچی : ایئر چیف مارشل سہیل امان نے کہا ہے کہ پاکستان نظریاتی ریاست ہے کوئی بری نظر ڈالنے کی جرأت نہیں کرسکتا، ہمارے دشمن ہمیشہ اپنی کوششوں میں ناکام رہیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں عرب اسرائیل جنگ کے ہیرو ایئر کموڈور ستارعلوی (ریٹائرڈ ) کے اعزازمیں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، تقریب کے مہمان خصوصی گورنرسندھ محمد زبیر تھے۔

سال 1974 میں ائیر کموڈور(ر) ستار علوی نے شامی فضائیہ کی طرف سے جنگ میں حصہ لیتے ہوئے اسرائیلی فضائیہ کے میراج طیارے کو مار گرا یا تھا۔ اس تقریب میں ستار علوی نے مار ے جانے والے اسرئیلی پائلٹ کیپٹن لٹز کے فلائنگ کوور آل(سوٹ) کو میوزیم میں رکھنے کے لئے پیش کیا۔

ایئر چیف مارشل سہیل امان نے ایئرکموڈور ستارعلوی کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے عظیم پائلٹ کے کارنامے قوم کیلئے قابل فخر ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے دشمن یکجا ہوکر سازشیں کررہے ہیں، لیکن وہ ہمیشہ اپنی کوششوں میں ناکام رہیں گے، پاکستان ایک نظریاتی ریاست ہے اس پر پاک سر زمین پر کوئی بری نظر ڈالنےکی جرأت بھی نہیں کرسکتا۔

پاک فوج قوم کے شانہ بشانہ دشمنوں کے عزائم کو خاک میں ملادے گی، پاک فضائیہ مادر وطن کی سرحدوں کا تحفظ ہرصورت یقینی بنائے گی۔

قبل ازیں مہمانِ خصوصی گورنر سندھ محمد زبیر کی آمد پر پاک فضائیہ کے سربراہ ائیرچیف مارشل سہیل امان نے ان کا استقبال کیا۔

تقریب میں مہمان خصوصی نے ایوی ایشن پینٹنگز کی نمائش کا بھی افتتاح کیا جس کا موضوع ” پاک فضائیہ۔ فضائی سرحدوں کے محافظ ” تھا ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں