The news is by your side.

Advertisement

ایئریونیورسٹی کیمپس فضائیہ کی تاریخ میں سنہرے باب کا اضافہ ہے، وزیراعظم

کامرہ: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ایئر یونیورسٹی ایئرو اسپیس اینڈ ایوایشن سینٹر پاک فضائیہ کی تاریخ میں سنہرے باب کا اضافہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار شاہد خاقان عباسی نے ائیر یونیورسٹی ائیرو اسپیس اینڈ ایوی ایشن کیمپس میں منعقدہ سنگِ بنیاد کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

اس موقع پر اُن کا شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ایوی ایشن سٹی کامرہ میں ائیر یونیورسٹی ائیرو سپیس اینڈ ایوی ایشن کیمپس کا سنگ بنیاد پاک فضائیہ کی تاریخ میں ایک سنہرے باب کا اضافہ ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ میں ہوا بازی کی صنعت اور اعلیٰ تعلیم کے میدا ن میں پاک فضائیہ کی گراں قدر خدمات کے لیے ائیر چیف مارشل سہیل امان کی ذاتی کوششوں اور پر خلوص کاوشوں کو سراہتا ہوں جن کے ذریعے ہم جلد ہی خود انحصاری کی منزل تک پہنچ جائیں گے۔

اُن کا کہنا تھا کہ ملک کو درپیش چیلنجزسے خود انحصاری کے حصول سے ہی نبرد آزما ہوا جا سکتا ہے جس کے لئے ماہر افرادی قوت کی ضرورت ہوتی ہے، ترقی یافتہ ممالک تعلیم اور افرادی قوت پر زور دیتے ہوئے شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ حکومت پاکستان نے وژن 2025 میں نالج اکانومی کو ایک اہم مقام دیا اور بہترین افردی قوت کے حصول کے لئے تعلیم کے شعبے میں زیادہ سرمایہ کاری کی ۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ائیر چیف مارشل سہیل امان کا کہنا تھا کہ ائیر یونیورسٹی ائیرو سپیس اینڈ ایوی ایشن سینٹر کا قیام ایوی ایشن انڈسٹری اکیڈمی کی ہم آہنگی کے لیے پاک فضائیہ کے وژن کی تعبیر ہے اور یہ بات قابل ذکر ہے کہ اس کے قیام سے یہاں بہت بڑی تعدادمیں بین الاقوامی سکالرز اور طلباء آئیں گے جس سے ناصرف تعلیمی تبادلہ خیا ل ہو گا بلکہ پاکستان کی اقتصادی اور سفارتی سطح پر پذیرائی ہو گی۔

اُن کا کہنا تھا کہ  کیمپس خطے کی نئی جیو پولیٹیکل صورتحال سے نمٹنے میں بھی کلیدی کردار ادا کر ے گا اور مجھے اعتماد ہے کہ حکومت کی سرپرستی میں پاک فضائیہ ایوی ایشن ٹیکنالوجی میں اپنے مقاصد حاصل کر لے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں