site
stats
انٹرٹینمںٹ

ایشوریا کی نئی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ ایشوریا رائے کی نئی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، فنی خان میں سابق ملکہ حسینہ کی تصویر دیکھ کر مداح حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق سابق مس ورلڈ اور بالی ووڈ اداکارہ ایشوریا رائے بچن آنے والے فلمی ڈرامے ’فنی خان‘ میں جلوہ گر ہورہی ہیں، اُن کے کردار کی پہلی جھلک سامنے آگئی۔

کری ارج انٹرنینمنٹ کی جانب سے ایشوریا کی پہلی جھلک ٹوئٹر پر شیئر کی گئی جس کے ساتھ لکھا گیا کہ ’فینی اسٹار کی چمکتی ہوئی اداکارہ جو دیواس نہیں ایشوریا ہیں‘۔

فنی خان میں ابھیشیک کی اہلیہ کے ساتھ، انیل کپور، راج کمار راؤ مرکزی کردار ادا کررہے ہیں جبکہ اس کی پروڈکشن کے فرائض راکیش اوم پرکاش انجام دے رہے ہیں۔

مزید پڑھیں: ایشوریا میری والدہ ہیں، 29 سالہ دعوے دار بیٹا سامنے آگیا

یہ بھی پڑھیں: ایشوریا سے متعلق کالج دوست کے دلچسپ انکشافات

انیل کپور کا کہنا ہے کہ فنی خان ایک میوزیکل ڈرامہ فلم ہے جس میں ایشوریا رائے خوبصورت خاتون کا رول ادا کررہی ہیں۔ فلم رواں سال 15 جون کو ریلیز ہوگی۔

واضح رہے کہ ایشوریا کے مداحوں کو طویل عرصے سے اپنی پسندیدہ اداکارہ کو اسکرین پر دیکھنے کا انتظار تھا جو پہلی جھلک آنے کے بعد ختم تو ہوگیا مگر اُن کا تجسس مزید بڑھ گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top