site
stats
پاکستان

اقامہ منی لانڈرنگ سے بڑا جرم ہے، نواز شریف پرآرٹیکل 6 لگنا چاہیے: اعترازاحسن

نواز شریف کو مضبوط کرنے کا مطلب جمہوریت کو کمزور کرنا ہے

لاہور: پیپلزپارٹی کے مرکزی رہنما اعتراز احسن نے کہا ہے کہ اقامہ منی لانڈرنگ سے بڑا جرم ہے، نواز شریف پرآرٹیکل 6 لگنا چاہیے.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے موچی گیٹ پر پیپلز پارٹی کے جلسے کے انتظامات کا جائزہ لیتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ نواز شریف پر آرٹیکل چھ کا مقدمہ قائم ہونا چاہیے، اگر ٹرمپ کسی سعودی کمپنی کا ملازم ثابت ہوجائے، تو اسے جیل بھیج دیا جائے گا۔

اعتزاز احسن نے کہا کہ عدلیہ کے بگڑے نواز شریف اب عدلیہ کو آنکھیں دکھا رہے ہیں، کہتے ہیں کہ مجھے پاناما کے بجائے اقامہ پر نکالا ۔ نواز شریف نے عدلیہ کے خلاف جنگ چھیڑ رکھی ہے، مگر فوج کا نام لینے سے ڈرتے ہیں۔

پیپلزپارٹی کے رہنما نے کہا کہ شریف برادرز صرف لاڈلے بچے نہیں، بلکہ بگڑے ہوئے بچے ہیں، پیپلز پارٹی کے وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کو سزا، ذوالفقارعلی بھٹو کو پھانسی ہوئی، مگر اب بگڑی اولاد عدلیہ کو گالیاں دے رہی ہے، لیکن سب چپ ہیں۔

شہبازشریف کےخوف سےنوازشریف بھی سعودیہ چلےگئے‘ اعترازاحسن

پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما نے کہا کہ نواز شریف قابل اعتبار شخص نہیں، نواز شریف سے بہادر تو وہ بچہ ہے، جو تشدد کرنے والے کا نام بتادیتا ہے۔ نواز شریف کو مضبوط کرنے کا مطلب جمہوریت کو کمزور کرنا ہے.

انھوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی پانچ فروری کو تاریخی جلسہ کرے گی، کارکنوں کی محنت دیکھ کر دل خوش ہو رہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top